Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försöker klara bana 434 på candy crush men det gåååår inte! Den är fullständigt omöjlig!
Men hur? Har gjort om den sanslöst många gånger nu, antingen är det dessa sabla bomber som förstör det. Eller så är det chokladenDet går, jag är på nivå 1885
Var tvungen och prova...Försöker klara bana 434 på candy crush men det gåååår inte! Den är fullständigt omöjlig!
Får spela ett gäng andra banor ett tag så jag får fiskarVar tvungen och prova...
Det lättaste sättet och klara den är att använda fiskar, nästa är att försöka få så det inte finns några kombinationer möjliga... Då blandas karamellerna och du får dom flesta med bomber på resten av spelplanen
Hälsningar den på level 1583, avdelningen för mig med inget liv. typ.
Det får jag ta då jag är gräsänkling för ingen kan vara i samma rum som jag sedanSka äta kålpudding
Nej tyst nu! Ska inte alls komma någon snö eller kyla.Känns hösten är här .Bara några grader varmt ute och täljstenskaminen är tänd och även köksspisen och snart älgjakt ..sedan kan den första snön dimpa ner närsomhelst !