Men vad göööör du? Del XXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mage är mätt, kaminen är tänd o varm,kaffet klart och ryggen :turd: förbannad på dagens arbete,så nu ska jag sitta i soffan resten av kvällen (tror inte jag kommer upp även om någon skulle hota mig med kniv)

@kolblakkur Japp det var stallflytt idag.
Tror det blir jättebra när vi kommit in i rutinerna. :up:
14484916_1410661872297988_478417688867354270_n.jpg

Klockan 17.53 satt jag i soffan och åt choklad. Klockan 17.54 ringde vakthavande befäl och frågade om jag kunde komma in och jobba inatt. Jag bad att få en timme för att duscha och fixa en matlåda. Klockan 18.49 klev jag in på jobbet. Klockan 19.53 ringde RPK Växjö och avblåste resan. De som åkt vände i Hörby och var tillbaka 20.29. Jag och de två andra kollegorna som var inringda fick åka hem igen.

Vi ska få minst tre timmar när vi går in på övertid men VB var schysst och gav oss 18.30-00 :D
Nu sitter jag på trädäcket och väntar på att dipen ska gotta till sig :d

Försöker klara bana 434 på candy crush men det gåååår inte! :banghead: Den är fullständigt omöjlig!
:arghh:

:angel::angel:
Var tvungen och prova...:D
Det lättaste sättet och klara den är att använda fiskar, nästa är att försöka få så det inte finns några kombinationer möjliga... Då blandas karamellerna och du får dom flesta med bomber på resten av spelplanen :angel:

Hälsningar den på level 1583, avdelningen för mig med inget liv. typ.

Jag försöker ordna mitt liv lite. Just nu som det är så är jag ju värdelös för samhället och kommer aldrig få jobb p.g.a. outbildad och tro mig, sökt jobb som en idiot under flera år. Men utan utbildning så är man ju värdelös. Idag är det lite som så att jag lika gärna kan dö och begravas. Jag lever inte, jag bara råkar existera.

Sålt en hel del men det går väldigt trögt nu. Idag var jag ute och gick/åkte bil (åkte och kollade på en eldshow) och jag fick en hel påse med pant.. eller ja, fick och fick. Jag plockade upp dessa från marken. Får väl skylla på att jag är naturvän och ogillar nedskräpning. Vilket jag i sig gör förvisso. Men till slut så. Känner att jag ger det två år till sedan är det tack och adjö.

Var tvungen och prova...:D
Det lättaste sättet och klara den är att använda fiskar, nästa är att försöka få så det inte finns några kombinationer möjliga... Då blandas karamellerna och du får dom flesta med bomber på resten av spelplanen :angel:

Hälsningar den på level 1583, avdelningen för mig med inget liv. typ.
Får spela ett gäng andra banor ett tag så jag får fiskar :p

Pratar med J och dricker vin. Vi tittar tydligen på samma komedi, fast ingen av oss vet vad vi egentligen tittar på :o

Känns hösten är här .Bara några grader varmt ute och täljstenskaminen är tänd och även köksspisen och snart älgjakt ..sedan kan den första snön dimpa ner närsomhelst !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 931
Senast: pepp
·
Övr. Grenar Finns det någon/några här inne som håller på med/har hållt på med detta? Min otroligt snälle, bruna valack har blivit testad och...
Svar
0
· Visningar
851
Senast: Elo
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
378
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
698
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar