Men vad göööör du? Del XXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gläds åt att jag snart ska flytta, så jag slipper grannarna som bara bråkar hela tiden. Och det riktigt högljutt. ( Dem har någon förkärlek till att främst bråka nattetid också, så att det skallrar i väggarna när de slår igen dörrar och skriker på varandra.)

Ska äta kålpudding:p
Det ska jag göra imorgon hos grannen, idag har jag ätit smörgåstårta,,,,,hos grannen och vi konstaterade att när jag flyttar in i containern behöver jag bara kaffemaskinen och en micro så ofta jag ändå äter hos grannen. :o :p Halva deras släkt var där också idag (ena dottern fyller på måndag) så dom fick rejält roligt åt vår konversation. :D

Oajajaj. Tog mig upp till Himalaya och plockade lite lingon. eller lite och lite. Det blev en hink full och det var svårt att gå hem för det fanns så mycket och de var så stora och fina. Kroppen är inte glad åt att ha gått i obanad terräng med dåliga glasögon. Jag snubblade runt helt förfärligt. Har noll avståndsbedömning med de här glasögonen nu. Praktiskt när man går i terräng. Not!

Gissa om jag längtar efter att sätt glas i mina nya CK-bågar. Funderar allvarligt på att kolla med Synsam om det funkar att bara beställa ett glas? Och ta det andra när det opererade ögat hunnit skärpa till sig? Det skulle ju funka med fönsterglas i höger bara jag ser bra med vänster.

Det är läskigt att vara själv hemma :cautious:
Om du lyssnar riktigt noga så hör du dom,,,,,,,,, :nailbiting:

ghost-prank_650x400_61437134238.JPG

Oajajaj. Tog mig upp till Himalaya och plockade lite lingon. eller lite och lite. Det blev en hink full och det var svårt att gå hem för det fanns så mycket och de var så stora och fina. Kroppen är inte glad åt att ha gått i obanad terräng med dåliga glasögon. Jag snubblade runt helt förfärligt. Har noll avståndsbedömning med de här glasögonen nu. Praktiskt när man går i terräng. Not!

Gissa om jag längtar efter att sätt glas i mina nya CK-bågar. Funderar allvarligt på att kolla med Synsam om det funkar att bara beställa ett glas? Och ta det andra när det opererade ögat hunnit skärpa till sig? Det skulle ju funka med fönsterglas i höger bara jag ser bra med vänster.

Det borde väl gå?
Själv fick jag feeling och köpte ett par bågar hos en optiker och satte in fönsterglas. Tyckte att jag såg smart ut i mina brillor. Har använt dom en gång :rofl: Kaos.

Haha hade fått för mig att jag ville se The conjuring och tittade om den fanns att köpa nånstans. Så visade dom den på 4an igår, bra tajming. :D
Har nån sett 2an?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 931
Senast: pepp
·
Övr. Grenar Finns det någon/några här inne som håller på med/har hållt på med detta? Min otroligt snälle, bruna valack har blivit testad och...
Svar
0
· Visningar
851
Senast: Elo
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
378
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
698
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar