Tyckte hon lät ansträngd och skrikig?helt fel låt för att briljera med en stor röst,
jag tycker den är lite jämförbar med när Charlotte Perrelli deltog med sin truddelutt på svenska - ett budskap men ingen låt man vinner med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyckte hon lät ansträngd och skrikig?helt fel låt för att briljera med en stor röst,
jag tycker den är lite jämförbar med när Charlotte Perrelli deltog med sin truddelutt på svenska - ett budskap men ingen låt man vinner med
PinsamtHerregud. Bland det sämsta jag hört.
De känns lite för gamla för epadunk?Pinsamt
Haha. Jag tror det har potential att bli flaklåt vid skolavslutningenTonåringen suckade mycket, mycket djupt över Elov&Beny.
Tycker låten liknar nån man hört förut?Viktor Crone gillade jag när han tävlade för Estland, så jag hoppas han levererar på samma nivå nu.
Jag tycker att det låter som alla andra låtar som han har gjort.Tycker låten liknar nån man hört förut?
Äh, typ all musik har redan gjorts.Tycker låten liknar nån man hört förut?
Asså noll koll... Det landet jag INTE tog upp i mitt inläggViktor Crone gillade jag när han tävlade för Estland, så jag hoppas han levererar på samma nivå nu.