Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
helt fel låt för att briljera med en stor röst,Vad hände med Lamottes annars så fantastiska sångröst?!!
Fast det är inte hennes debut i tävligen.2 WOW vilken häftig klänning !!! Ingen dålig låt, kommer låta bättre på radion när den spelas där... Och det kommer den..
Final ... Nja det tvivlar jag ... Men snygg debut i Mello... Kul att hon ba "här är jag" och ser inte det minsta nervös ut...
2 WOW vilken häftig klänning !!! Ingen dålig låt, kommer låta bättre på radion när den spelas där... Och det kommer den..
Final ... Nja det tvivlar jag ... Men snygg debut i Mello... Kul att hon ba "här är jag" och ser inte det minsta nervös ut...
Håller med!Tones låt var väldigt tråkig. Hade hoppats på något liknande förra året.
jag tänker att den möjligen kan vara kvällens sista låt på dansställen när folk bara vill dansa långsamt och kramas... Men annars mest Zzzznaark...3 Sorry grabben... men nää den här var astråkig. Kommer inte ens bli bättre på radio. Den kommer inte spelas där...
Debut? Hon har ju varit med och vunnit två gånger.