Melodifestivalen 2025 deltävlingar 1-5

Erik... Helt ok men Nomi va bättre, men han går väl vidare utan problem misstänker jag.
Men någon vinnare är det INTE... Den lyfter inte.

Jag gillade Klara mer än jag förväntat mig, det här var helt klart roligare än hennes tidigare bidrag. Inget som kommer hamna på någon av mina spellistor, men dugligt finalbidrag. Hörs tydligt att Cazzi Opeia varit inblandad, och henne gillar jag.

Cowboy, börjar så smörigt att jag undrade om han ville Trump skulle ringa... Men sen blev de poppigare så då försvann den chansen.

Jag gillar verkligen Country men här gick en gräns för mej.. Inte min kopp te...

Jag gillade Klara mer än jag förväntat mig, det här var helt klart roligare än hennes tidigare bidrag. Inget som kommer hamna på någon av mina spellistor, men dugligt finalbidrag. Hörs tydligt att Cazzi Opeia varit inblandad, och henne gillar jag.
Jag skäms lite över stt jag inte kan koppla loss henne från sin familj. :o

Kaliffa, den är ALLDELES för lik Medinas förra året... Inte dålig. Men näää...

Så MIN förhoppning...
Nomi och Klara till Final.
2a chans. 50/50 mellan Erik och Kaliffa...

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 243
Senast: Lingon
·
Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 730
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 915
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
7 403
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Hundrelation