Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla förra deltävlingen var bättre än alla denna.
Jag med! Bra låt men hon går inte genom rutan. Tänk er Cornelia Jakobs med denna istället.Ja, jag satt och funderade över vem jag tycker skulle sjungit den...
Jag med! Bra låt men hon går inte genom rutan. Tänk er Cornelia Jakobs med denna istället.
Ja, Mariette!Ja, eller Mariette
Exakt!Nämen, den här deltävlingen skulle man ju bara kunna bortse ifrån? Låt ingen gå vidare!
Om det inte rör sig om Phantom of the Opera så föredrar jag sångare omaskerade...Vad har ni emot fröken snusk ? Att hon anspelar på sex ? Som om inte Rihanna mfl gör det ?
Så Zia är ingen du gillar förstår jagOm det inte rör sig om Phantom of the Opera så föredrar jag sångare omaskerade...
Vem?Så Zia är ingen du gillar förstår jag
Det gäller ju typ 50% av mello så varför är det bara henne som det "hackas på". Och sjunga kunde hon ju. Mer än man säga om Samir och Viktor
Så Zia är ingen du gillar förstår jag
Aha, det stavades så. Jag funderade på om Oscar Zia någonsin hade burit mask, men det trodde jag inte...Sia är i mitt tycke extremt överskattad. Dessutom visar hon ju numera sitt ansikte.