Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det är mina två favoriter efter snabblyssningen. de övriga kan stanna hemma i morgon.Efter en genomlysning tycker jag Jacqline är bäst. Hon kan sjunga och gör det just effortless. Tvåa är Cazzi Opeja för låten sticker ut.
Den där ser bra ut, tycker jag. Det är ju mest barnfamiljer som går på genrepet och då är det logiskt att Clara Klingenström kommer sist och Cazzi Opeia först.Publikundersökningen från genrepet igår!
Visa bifogad fil 139289
Den där ser bra ut, tycker jag. Det är ju mest barnfamiljer som går på genrepet och då är det logiskt att Clara Klingenström kommer sist och Cazzi Opeia först.
Jag vill ha båda dem till final ikväll, det är därför jag tycker det är bra att se Cazzi O i topp. Att Clara K seglar vidare tror jag på ändå. "Alla" tror på Jacqline, men jag är inte säker. Jag såg hennes Idolsäsong och hon var grym, både röst- och showmässigt. Men det finns bara en Beyonce. Och jag tror inte riktigt att det är vad Mellopubliken röstar på, det är snyggt men också kallt och opersonligt. Clara K är varmare och folkligare.
Så Jacqline och Djingis Khan goes to Hollywood till kval (den senare för att hon får antirösterna)
Ja risken med Clara är nog just att det låter som att hon gör samma låt en gång till. Men det gick ju bra för Smash into pieces i alla fallJag trodde innan på Clara framför Klaudy. Men nu gör jag inte det längre. Clara upprepar förra låten fast inte lika bra. Klausul däremot är bättre på scen än bara snutten. Det kan bli tajt!
Att Cazzi tar en av finalplatserma känns säkert! Hon är sker, trygg på scenen, har en bra låt och är varm och härlig! Med allt rosa glitter lockar hon nog många småflickors röster dessutom. En bred publik kommer rösta på henne!
Jacqline är bra! Men jag tror att det är för kallt precis som du säger. Speciellt jämfört med Cazzi!
Gunilla kommer folk antingen älska eller hata men jag tror att hon går vidare, förmodligen till kval.
Jag ba va ? Hur kan de förstöra första artistens låt, tills jag insåg att du mena The Ark... Ja det blev mest "hej vi behöver fylla ut tiden, vad hittar vi på?"Och de inleder med att förstöra världens bästa låt. Yay.