Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste vaknat på rätt sida idag. Gillar verkligen Liamoo... Wow. Den här kan jag lätt lyssna på snart igen.
Alla förra deltävlingen var bättre än alla denna.
Oh no. Den här deltävlingen var mkt bättre än förraAlla förra deltävlingen var bättre än alla denna.
Nej det här var riktigt riktigt dåligt!Oh no. Den här deltävlingen var mkt bättre än förra
Ja, det var MYCKET märkligt...Tänker låtsas som om jag aldrig hört eller sett det här.
Att hon sjunger dåligt? Dåliga låtar?Vad har ni emot fröken snusk ? Att hon anspelar på sex ? Som om inte Rihanna mfl gör det ?
Vad har ni emot fröken snusk ? Att hon anspelar på sex ? Som om inte Rihanna mfl gör det ?
EPA dunk är inte min kopp av te. Därför gillar jag inte den.Vad har ni emot fröken snusk ? Att hon anspelar på sex ? Som om inte Rihanna mfl gör det ?
Det gäller ju typ 50% av mello så varför är det bara henne som det "hackas på". Och sjunga kunde hon ju. Mer än man säga om Samir och ViktorAtt hon sjunger dåligt? Dåliga låtar?
Vad har ni emot fröken snusk ? Att hon anspelar på sex ? Som om inte Rihanna mfl gör det ?
Jag tycker att hon sjunger dåligt och har dåliga låtar. Det är som stör mig.Det gäller ju typ 50% av mello så varför är det bara henne som det "hackas på". Och sjunga kunde hon ju. Mer än man säga om Samir och Viktor