Melodifestivalen 2019 - FINALEN

Den som var nyss med paret, Liamoo och Hanna. Det var ett brödrapar på youtube som gjorde parodier på mello låtar, en av dem var ett par som sjöng om tänder och tandsmärta med en mun med tänder i tyg bakom sig. Jag förstod plötsligt var det kom ifrån :rofl:

Den som var nyss med paret, Liamoo och Hanna. Det var ett brödrapar på youtube som gjorde parodier på mello låtar, en av dem var ett par som sjöng om tänder och tandsmärta med en mun med tänder i tyg bakom sig. Jag förstod plötsligt var det kom ifrån :rofl:
Jaha, du menar den. Ja, den är klockren.

Den här verkar ha en härlig sprudlande personlighet, men kläderna och allt annat får mig att tänka på netflixs tv-serie riverdale :rofl: amerikansk high school och allt sånt.

Liknande trådar

Kultur På lördag smäller det! Vi får veta vem som får åka till Turin och representera Sverige i ESC! Det är dags för FINAL i Mello...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
12 022
Senast: MJLee
·
Tjatter Ni trodde väl inte jag glömt årets höjdpunkt här på Buke?? :D:D:D Nä nä, här kommer årets första tråd om MELODIFESTIVALEN...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 877
Senast: Scata
·
Kultur Snart är det ÄNTLIGEN lördag igen! Och det betyder ju bara en sak: MELLODAGS! :banana::banana::banana: Det är dags för deltävling 2...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
9 958
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar