Hanna var bra, Liamoo verkade väldigt oengagerad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den som var nyss med paret, Liamoo och Hanna. Det var ett brödrapar på youtube som gjorde parodier på mello låtar, en av dem var ett par som sjöng om tänder och tandsmärta med en mun med tänder i tyg bakom sig. Jag förstod plötsligt var det kom ifrånVilken låt?
Men den här gången körade han inte Hanna, utan faktiskt var en jämlike.Hanna var bra, Liamoo verkade väldigt oengagerad.
Jaha, du menar den. Ja, den är klockren.Den som var nyss med paret, Liamoo och Hanna. Det var ett brödrapar på youtube som gjorde parodier på mello låtar, en av dem var ett par som sjöng om tänder och tandsmärta med en mun med tänder i tyg bakom sig. Jag förstod plötsligt var det kom ifrån
Juste, det var ju Malou också! Hon får med 5 hjärtan för verkar vara en härlig person!
Juste, det var ju Malou också! Hon får med 5 hjärtan för verkar vara en härlig person!
Han verkade ändå uttråkad.Men den här gången körade han inte Hanna, utan faktiskt var en jämlike.
Småländska!
Jag får utslag
OojaHan verkade ändå uttråkad.
Jag tycker att Malou är snubblande nära att hamna på min sista plats. Det är helt enkelt otroligt intetsägande och fånigt och barnsligt-utan-barnslig-glädje.
Jag gillar ju inte att vara negativ men min känsla är åt samma håll