MELODIFESTIVALEN 2017 - FINALEN!!!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare voltis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 448
  • Visningar Visningar 16 314
Gillar Ace mer nu än förra gången, men tröttnar efter ca 45 sekunder.
Boris gillar jag inte alls. Är trött på män som sjunger om kvinnor de tycker är snygga.

Lisa Ajax skulle ju ha ändrat sin låt, så att hon sjöng "damn" istället för "fuck", men varför gör hon inte det nu då? Gillar kläderna mer än selfiegrejen i bakgrunden. Men alltså... nej.

Gillar Ace mer nu än förra gången, men tröttnar efter ca 45 sekunder.
Boris gillar jag inte alls. Är trött på män som sjunger om kvinnor de tycker är snygga.

Lisa Ajax skulle ju ha ändrat sin låt, så att hon sjöng "damn" istället för "fuck", men varför gör hon inte det nu då? Gillar kläderna mer än selfiegrejen i bakgrunden. Men alltså... nej.

Hon ändrade på genrepet som den internationella juryn tittar och baserar sina röster på.

Jag tycker även om Lisa Ajax - och hon har absolut en poäng i att hon blir mer i fokus för att använda "fuck" i texten för att hon är tjej( jmf med Robin B) och även detta med selfie-ledskärmar (jmf med Anton)
Hon är superduktig sångare - låten är väl lite medioker - men hon gör den bra!

Robin Bengtsson är ju go att fönstershoppa liksom men jag kan inte komma över att jag inte tycker hans röst passar till hans kropp :o:cool:

Han skulle behöva något manligare röst :angel:

Jag gillar verkligen Robins låt. Men jag stör mig fortfarande något ofantligt på att han ska visa okej-tecknet. Det passar liksom inte in och ser så tillgjort ut.

Just nu är jag mest fascinerad över hur de som sköter scenen hinner med att ändra saker och ting mellan låtarna. Eller ligger rullbanden där för alla men är avstängda ibland tro? Gissar att det finns en hel del elhissar för saker och ting :p

Liknande trådar

Tjatter Tiden går fort när man har roligt.... På lördag är det MELLOFINAL! :banana::banana::banana: Vi har gått igenom 4 deltävlingar och... 21 22 23
Svar
448
· Visningar
24 888
Senast: Karfitsa
·
Äldre Japp! Nästa helg är det då dags, för finalen i Melodifestivalen 2018! :banana::banana::banana: Vad fort det har gått, vips så har vi... 9 10 11
Svar
214
· Visningar
11 071
Senast: Knasibas
·
Äldre Då är det snart dags att utse de allra sista finalisterna! :banana::banana::banana: Andra chansen har sett lite olika ut senaste åren... 15 16 17
Svar
328
· Visningar
9 706
Senast: voltis
·
Äldre Japp ni läste rätt, sista deltävlingen är här!! Redan!! :eek::nailbiting::love::(:D Frågan är om inte de bästa bidragen kommer i denna... 5 6 7
Svar
139
· Visningar
7 549
Senast: Lampan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka