MELODIFESTIVALEN 2016 - FINALEN

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare voltis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 412
  • Visningar Visningar 13 519
Alltså... Är det något knas med tv-ljudet tro? Jag har tyckt att varje låt hittills har låtit platt och trist. Saraha vet jag att brukar låta bra men inte ens nu rycks jag med speciellt mycket.

Davids låt hade jag missat i grundomgången. Jag tyckte om refrängen men verserna var lite tunna. Dock är jag hemligt småkär i David så jag skulle kunna tänka mig att se honom få en hög placering bara för det. ;)

Sarahas refräng gillar jag, den gör mig glad, men verserna är nästintill dåliga.

Panetoz blir jag alltid glad av. :love:

Lisa Ajax var gäspvarning.

Liknande trådar

Fritid Nu köööör vi Startfältet Bidragen är listade i bokstavsordning på låttitel, per deltävling. Startordningen presenteras vid ett senare... 43 44 45
Svar
886
· Visningar
34 409
Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 124
Senast: Lingon
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
10 365
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande... 6 7 8
Svar
159
· Visningar
8 510
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka