MELODIFESTIVALEN 2016 - Deltävling 4

Jag tror nog att Molly kommer att vinna alltihopa. Jag tyckte om verserna, men inte riktigt refrängen. Och jag tycker definitivt att Robin Stjernberg sjunger bättre! Han har fullkomlig kontroll av sin röst. :love: Molly är väldigt duktig, men hennes röst höll inte i de högsta partierna mot slutet. Nervositet, kanske?

Håller dock med om att det kommer bli en plågsamt dålig final. Det har ju inte funnits en enda riktigt bra låt i någon av deltävlingarna. :(

Edit: Nej. Oscar Zia kanske vinner. Honom tycker jag om. :love:

Liknande trådar

Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
7 301
Senast: Lingon
·
Tjatter Ni trodde väl inte jag glömt årets höjdpunkt här på Buke?? :D:D:D Nä nä, här kommer årets första tråd om MELODIFESTIVALEN...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 885
Senast: Scata
·
Äldre Ja ni läste rätt! Dagen med stort D närmar sig... snart vet vi.... snart kan vi äntligen andas ut och spänningarna släpper... vi får...
19 20 21
Svar
412
· Visningar
13 503
Senast: voltis
·
Äldre Ja, vi har faktiskt redan sett alla årets bidrag! :eek: 8 st är klara till finalen, men det är fler som vill dit! I andra chansen får...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
6 370
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV