Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Ninjakatten Vilken sorts chips?
Jag har inte köpt mina chips än ... jag funderar på om jag måste träna först för att med gott samvete kunna sätta i mig![]()
Jag blev rätt så besviken på resultatet.. Erik Saade var väl ok, och Jessica var bra. Men allra bäst tyckte jag om Rickard och Elize och tyckte absolut att de förtjänade i minsta laget andra chansen!
Jag noterade att resultatet liksom blev typ bakvänd startordning och kan inte låta bli att undra om det kan ha haft med nya appen att göra. Det tog ju en stund att ladda ner den och även om jag ser mig själv som en rätt så teknisk person så kom inte jag på direkt hur allt funkade.. Får en ju att undra om det var många som kom igång med just den röstningen en bit in i programmet.
Slutresultatet stämde ju helt överens med hur "hjärtrösterna" hade lagts..
Hjärtröster är de röster som läggs via appen. Men ja, man kan fortfarande rösta via sms och genom att ringaVad är hjärtröster?
Jag hörde något om en app, tyckte det var jobbigt och struntade i att rösta. Men kan man inte rösta vanligt längre?
Som tidigare sa, plus att det är gratis att rösta via appen!Vad är hjärtröster?
Jag hörde något om en app, tyckte det var jobbigt och struntade i att rösta. Men kan man inte rösta vanligt längre?
Hjärtröster är de röster som läggs via appen. Men ja, man kan fortfarande rösta via sms och genom att ringa![]()