Sv: Mei Tai!

Näe för nu blev jag ju ännu mer sugen på att sy en :mad:;)
Fin :D

Hihi.. Hoppas du får tid snart så du kan sy en! Det är ju såå roligt! :-D

MittNyaJag: Ja visst vill man kolla runt på en massa olika för att få lite inspiration. Så gjorde jag med innan jag sydde! :-D Just nu ligger det ett grönt och ett grått-mönstrat tyg här hemma som snart ska få äran att bli en till Mei Tai.. :D

Åh, är den till salu?
Jag vill ha just en sån!:love:
Bästa maskinen som tillverkats och superlätt att laga!
Jag bara dreglar när jag ser dem :)

Hihi.. Hoppas du får tid snart så du kan sy en! Det är ju såå roligt! :-D
Hoppas jag med, överlever vi nästa vecka så kanske :D

Hittade massa härligt tyg ikväll
:eek:

Men den vi köpte är fotad nu iaf
Här på sambon när vi testade att knyta på ett annat sätt

Lite snett och vint på mig

Ja den är rätt trevlig :laugh:
fast jag tror att det nog är skönare med modellen på axelband som visas på de andras. Den här har lite fodrade axelband a´la bärsele.
Såg någon bild på en MT hybrid som jag blev sugen på att testa om vi kommer oss för att sy.

Läcker sele! :)

Och så måste jag hålla med Vindvissla med likheten!! Tufft!

Aha. Jag som hade tänkt sy en med fodrade axelband för att jag tyckte att det såg skönt ut.
Jag kanske ska göra den andra modellen då :).
Eller så gör jag bägge bara för att testa :idea:.
Har ju inte så mycket att göra nu när jag bara väntar på bebbe :p

Gör bägge! Jag trivs mkt bättre med mt'n som har sjalband än vad jag gör med tex manducan som har fodrade band!

Bah!
Så väl vet jag inte. Bara att jag hoppas på att kunna kränga iväg någon enstaka sele som hobbysyssla.

Men jag har fått "riktigt" jobb oxå nu! 4 dagar i veckan, 4 timmar åt gången med möjlighet att ta med Liten om det krisar med barnvakt!!! Får se hur länge det räcker, men till jul iallafall!

*kl*

Nu har jag en galet snygg MT här hemma, som jag verkligen vill använda.
Men hon känns så liten i den. Det är som en liten påse potatis som ligger på botten och skvalpar:D
Är det lättare när hon blivit lite större och stadigare i kroppen/nacken? Jag får ju inte Manducan att funka heller, liten potais-känsla även där.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 754
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 047
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 626
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 810
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30