Medryttaren ramlar av och jag är orolig, för hästen!

Sv: Medryttaren ramlar av och jag är orolig, för hästen!

Hej!

Jag förstår din oro, men undrar bara, om hästen testade i paddocken, och du då sade att hon är snällare ute, och medryttaren då red ut. Vann inte hästen då med sitt testande? Kan inte det vara det som ställer till det nu?

Har svårt att se att en häst testar i paddock, kommer undan med det och sen inte testar ute. Verkar som om hon kommit på ett sätt att komma undan...

Hon testar i paddock för att det är där det krävs saker av henne.

Men det är löst nu iaf. Jag rider själv.

Ja, det är sant :p

Tråden är faktiskt avslutad.
Och jag vill att om ni ska svara att ni isåfall läser igenom hela tråden först.
Men tack ändå.

Hon är en mycket barnvänlig häst så jag vet väl för sjuttsingen inte varför hon ska ha av medryttaren!?
Nej hon har inte ont, hon är en bitch på ridbanan när man kräver något.:devil:
Medryttaren har inga pengar att rida lektion för, och jag kan då inte betala dem åt henne. Hon red ju gratis och jag ville ju faktiskt ha hjälp med pengar också.

Jag rider själv.

Jaha Okej, förlåt då. :P Tänkte bara att hon kanske haft ont eftersom hon inte gjort så förut, på de andra ställena hon stått på. Men dte kanske hon gjorde bara att jag fattade fel?

Men vad bra att det löst sig för dig i alla fall :D Lycka till i framtiden.

//Diana

Hon testar i perioder.
Våren är populär, när vårkänslorna sprätter runt i kroppen och hon blir som en bomb. :o

Men ibland kan de ju vara så att det har ont så det är klart man kan föreslå det!
Fast inte i detta fallet.

Min häst är helt enkelt en bitch. :angel:

Varför fortsätter du att svara i tråden om du anser den avslutad?:confused: Det gör ju att den fortsätter och fortsätter....

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 549
Senast: Liran
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 623
Senast: Lavinia
·
Hästvård Efter lång vinter med dålig häst har allt varit bra. Första tävlingen avklarad och gjorde denna obsevationen. Normal avföring i boxen...
Svar
9
· Visningar
1 355
Senast: super
·
Hästvård Hej. Jag vill börja med att säga att jag ska ringa veterinär på måndag, så ingen tror att jag inte tänker på det. :) Jag har en ponny...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 879
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar