Så skulle det nog absolut kunnas upplevas utifrån skrivna ordet, då jag ärlig talat har tröttnat, men iaf inte det uppfattningen som folk runt mig verkar ha, iaf inte dom jag samtalat med. Som skrivit va det nog en kombo att skriva av mig och irritation, som sagt har min upplevelse varit det jag skrivit ovan, folk som inte dyker upp som avtalat, eller skall försöka förhandla sig till att rida gratis fast det tydligt framgår av annonsen eller dom andra tråkiga exempel jag åkte ut för. Plus då dom 10 stycken tonårstjejer som jag hört från (vi snackar 11-13åriga tjejer) som gärna vill rida eller en morsa som blev arg när jag sa att det inte är aktuellt då jag enbart söker vuxna.
För min del så är det inget som "behövs" utan hade några tankar kring det hela när jag la ut annons, men jag behöver ingen medryttare så därav jag faktiskt slutade söka sedan länge.
Dock verkar denna upplevelsen jag har haft inte vara ovanlig, har som sagt två andra kompisar i andra stall som mer eller mindre upplevd samma sak och därav inte söker medryttare heller. Ingen av dessa personer skulle jag uppleva som dryga, (tvärtom) medryttaren jag hade innan verkade väldigt nöjd, men eftersom jag flyttade till helt annan ort och min förre häst togs bort så fick hon ju då sluta.