medryttare...

H

hannasjoqvist

hej har letat med ryttar häst i närheten av där jag bor, men hittar inget som passar! vet inte mer va ja ska gö, nån som har tipps??:confused::)

Sv: medryttare...

Fråga folk som har häst och kanske känner någon som vill ha en medis, alternativt leta ännu mer..

Sätt upp lappar på affärernas anslagstavlor, ridskolor och annonsera på internet.
Här på forumet är dock inte annonsering tillåtet :)

Ptja... finns det ingen som behöver medis så finns det inte :D
Nej men, sätt ut egna annonser! :) Då har du ju fördelen att själv sätta de önskemål du har redan från start. Radannonser här på buke finns ju, sen har vi några andra sidor också.

Du skriver att du söker i närheten av där du bor. Hur nära då? Min erfarenhet är nämligen att många utesluter hästar som står t ex 30-60 min resväg bort.

Liknande trådar

Ridning Hej! Oavsett vilken häst jag rider så är jag typ nära att trilla av varje gång vid uteritt. Eller trillar av. Alltså är de vanligt...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 112
Senast: Sesca
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 236
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
237
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag har en fundering som jag kom och tänka på nu när sommaren äntligen närmar sig. Ni som är ägare alternativt medryttare , vad...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 814

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka