Medryttaravtal?

finapina

Trådstartare
Finns det några bra ( behöver inte vara så jättedetaljerade) medryttaravtal som man kan hitta nånstans på nätet? Gratis helst..Eller någon som har ett enkelt "hemma-formulerat"?

Finns det några bra ( behöver inte vara så jättedetaljerade) medryttaravtal som man kan hitta nånstans på nätet? Gratis helst..Eller någon som har ett enkelt "hemma-formulerat"?
Jag har skrivit ihop ett eget. Om du pm:ar mig så kan jag skicka över det imorgon.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
510
Senast: Ramona
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 683
Senast: Grazing
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
932
Senast: Roheryn
·
Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 934
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka