medlem i skk?

imac

Trådstartare
Nu ska vi bli medlem i rottweilerklubben och sbk.
Men hur blir man medlem i skk?

Vill gärna gå på Gotlands hundutställning i Augusti (om allt går som planerat)
Gotlands kennelklubb som arrangerar det, måste jag vara medlem i Gotlands kennelklubb eller räcker det med skk?

Sv: medlem i skk?

Är du under 25 så räcker det med att vara medlem i SHU, då är du medlem i både SBK o SKK.
Man behöver inte vara medlem i en lokalklubb för att kunna tävla hos dem, räcker med att man är medlem i riksklubben.

mvh

Tack för hjälpen! Hade ingen aning om att hundungdom finns, nu blev det 320 kr billigare:D

Tyvärr så måste man vara under 18 år för att få medlem i skk via SHU.
Jag får bli medlem i SHU och välja sbk rasklubb: rottweilerklubben.
Sen bli medlem i skk via skk:s hemsida.

Nu blev jag nyfiken, bor du på Gotland? Eller ska du bara hit ändå? Du vet om att det är tre dagars utställning om man har bruksras va? Sbk arrangerar på fredagen..

Jag bor i Örebro, men kommer från Gotland. Hela familjen och släkten bor där nere, och dem få vänner som inte har flyttat:D

Jaha! Det visste jag inte, då kanske vi anmäler till fredagen oxå:)

Föresten, någon som har hört om agrias nya villkor ang. leder?

Skulle ta över ägarens försäkring (Visade sig sedan att han inte hade någon:mad:) Pratade då med agria och ledfel ingår inte om man tecknar efter 4 månader ålder. Men då sa tjejen att från o med 1 April i år så betalar dem leder om hunden fri röntgas innan den visar sig ha ont.

Liknande trådar

Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 436
Senast: Vicks
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
572
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 948
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 125
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka