medhjälpare

B

BrokenSilence

Är väldigt intresserad av distansridning och allt som hör till.
skulle gärna vilja hjälpa någon genom att vara medhjälpare, men vet inte riktigt vad arbetet innebär praktiskt sett.

Någon som vet ifall det finns någon möjlighet att kunna hänga med någon erfaren medhjälpare på en tävling. Lixom följa med och se hur allt går till i verkligheten

Sv: medhjälpare

Nu tänker vi alla - jippie en medhjälpare. Så det är intressant att få veta var du bor, så att någon i närheten kan få lägga beslag på dig. :)

Hälsning Maja

Sv: medhjälpare

ni ska nog inte ropa jippie än. jag har ju aldrig varit med vid någon distans tävling så jag vet ju inte hur det går till. Men jag hoppas att det finns någon därute som är villig att lära mej.

Jag bor i Partille (utanför Göteborg) och i Dingle (strax norr om Uddevalla). Om någon i närheten har lust att "lära upp mej" så skulle jag bli jätteglad!!

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 324
Senast: Lady_S
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 811
Senast: ildiko
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 304
Senast: Gunnar
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 693
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar