Meanwhile in London *ulvlek*

Sen när har någons förklaring varit godtagbar här?? Mirtai förklarade att hon skämtat men det hjälpte ju föga så då innebär det ju att quarter4ever är ond om du ska följa din egen teori? @Blacksmithfarm

Jag tror jag går med teorin om att alla var goda som var inne igår! Det är så osannolikt att det är sannolikt...:D och för att då försöka teoria om vem jag tänker borde mest sannolikt vara ond så går min tanke till bollen. Verkar ligga väldigt lågt av okänd anledning, skriver nästan ingenting men när hon är här så försöker hon ligga lågt o gömma sig bakom:

Och ytterligare "förvirring" citat:
"Haha! Jag känner mig mer förvirrad än vanligt :p"

Pga ovanstående tror jag att bollen är ond då hon uppenbart försöker smyga under radar!

Novali röstar på bollen_
Ok så du röstar på bollen när hon bevisligen inte hittade leken förrens efter midnatt inatt?
Jag vet inte alls vart jag har bollen__ så svårbedömt är det, men kan ju inte med gott samvete rösta på henne på det hon visat, när det finns så mycket mer att ta på många andra som varit med mera?
Du har ju också hittat lite på mig tex innan idag, så varför som en blixt från klar himmel lägga rösten på bollen__ nu, långt innan DL?
Jag har ju stuckit ut bra mycket, vilket du själv haft funderingar kring om att det skulle göra mig ond?

Just för att vi inte kan veta vem lotten föll på igår så väljer jag att idag, i alla fall, lägga både dessa åt sidan, jag tycker mig ju ha hittat en väldigt bra kandidat idag att rösta på, vilket jag har gjort, jag kommer bena vidare i dessa båda imorgon om jag får möjligheten.
Jo, så är det ju, och jag håller med dig. Jag lägger dem åt sidan för dagens lynch (vilket inte betyder att jag godförklarar någon av dem....)

Sen när har någons förklaring varit godtagbar här?? Mirtai förklarade att hon skämtat men det hjälpte ju föga så då innebär det ju att quarter4ever är ond om du ska följa din egen teori? @Blacksmithfarm
Visst är det så. Men jag tror mer på IRL-förklaringar än sådant som sas har hänt i leken. Det betyder inte att jag tror att bollen är god (har ingen aning) men jag tycker att din motivering är svag (det verkade du själv tycka(?))
Jag är inte heller säker på Q, men hon verkar bygga på sin teori mot Mirtai en hel del. på ett sätt som får mig att luta åt att hon ändå är god.
Dig vet jag inte vart jag har än. :)

När jag klickat på multicitat en gång så försvinner den knappen för mig...
Knepigt... Är det "citat+" knappen som försvinner, eller knappen "lägg till multicitat" under textredigeraren?
har själv haft problem med "lägg till multicitat" ibland, det brukar hjälpa för mig om jag skriver något innan jag lägger in multicitaten...

Nu har jag funderat en stund. och jag tycker att Q's teorier mot mirtai tyder på att hon (Q) är god. Det gör att jag också kommer att rösta på Mirtai, för att jag tror att det är bästa chansen att få ut en ond ikväll.

Blacksmithfarm röstar på Mirtai

För jag tror att Q har n poäng i sina teorier mirtai ville slå ifrån sig min röst på henne med att den baserats på ett skämt från hennes sida. Det skaver tycker jag.

Sådär
Varit upptagen hela dagen med att hjälpa vänner med deras stall och hundar då de är borta idag under dagen Och deras sto ska föla 1/6 om hon går enligt tiden så full bevakning på henne, hon har legat så högt som 21 på reffen sedan en vecka tillbaka så går ju inte att slappna av där.

Har dock läst igenom vad som skrivits, har haft ett öga på tråden via mobilen under dagen också

Jag har inte släppt mina misstankar mot Mirtai från imorse och detta inlägget av henne i em :

får mig att känna igen från en annan gång jag misstänkte henne och hon gick i försvarsläge med något i stil med att "nu får du allt ta och lugna ner dig" om jag inte missminner mig så var det den gången jag självmordsbombade mig och tog med mig Mirtai, som mycket riktigt var ulv:D Nu riktar hon det mot Bsf som röstade på henne igår.

I övrigt så verkar de flesta fastnat på gårdagens ickelynch, och det är klart att det är frustrerade, irriterande, förvillande osv att inte riktigt veta varför det gick som det gick, men fortfarande är det de onda vi behöver ha ut för att vinna.
Missförstå mig inte , jag vill också veta varför ingen lynchades, men just nu kan jag inte se att fortsatt nystning i det gynnar några andra än ulvarna faktiskt.
Jag behöver inte tänka längre över vart min röst kommer hamna idag

Jag tror att Mirtai fiskade rejält igår efter ledarvargen, ffa som det under hennes aktiva period igår fortfarande verkade som att det var vid LYNCH ledarvargen skulle döda annan ulv och därefter ingå i lyan. Vilket ju i så fall skulle ge oss goda 2 ulvar på ett bräde sas. Så det förstår jag att ulvarna inte ville råka ut för.
Mirtais totala fokusering på vad som alla skrev / tyckte om ledarvargen i hennes sammanställning stärker min övertygelse om att hon inte spelar på min planhalva denna gången
Så baserat på ovanstående
quarter4ever röstar på MIrtai

Q verkar säker, antingen vet hon något, eller så luras hon. Jag väljer för tillfället att tro på henne.

Nja det här känner jag igen från tidigare lekar!:p Så fort jag inte gör som man brukar, i detta fallet min röst på bollen, så kommer både bsf o q4 springande o attackerar som två små ulvar! Jag vet min roll och frågan är ju om ni verkligen är på samma goda sida som jag??

DL 2
18:13 Quarter4ever röstar på Mirtai
18:51 Habina röstar på Artline
18:53 Novali01 röstar på bollen__
19:14 Blacksmithfarm röstar på Mirtai

Mirtai: 2
Artline: 1
bollen__: 1

Hur menar du med fler alternativ? Jag brukar ha flera fönster, ta multicitat från ett annat o sen klicka på knappen Multicitat här o klistra in. Men har jag gjort det 1 gång så finns inte knappen mer?

Nja det här känner jag igen från tidigare lekar!:p Så fort jag inte gör som man brukar, i detta fallet min röst på bollen, så kommer både bsf o q4 springande o attackerar som två små ulvar! Jag vet min roll och frågan är ju om ni verkligen är på samma goda sida som jag??
Ja och jag vet vilken sida jag spelar för ;)

eh?
hur kan du ta en som är under lupps kommentar att den bara skämtade som ett alternativ att tro på det? När det finns mera som är graverande för den som säger det?

Hur menar du med fler alternativ? Jag brukar ha flera fönster, ta multicitat från ett annat o sen klicka på knappen Multicitat här o klistra in. Men har jag gjort det 1 gång så finns inte knappen mer?
Då tror jag att det kanske är att du har flera fönster som är problemet. Multicitatet läggs bara till i det fönstret du är aktiv i. Men om du uppdaterar (F5) ett annat fönster så borde multicitatet dyka upp där?? (spara inlägget mellan bara, så det inte raderas...)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI

Hästrelaterat

Tillbaka