Nu har suttit och kollat igenom igen vad Novali01 skrivit.
Fastnade på dessa citaten nedan.
Intressanta bara för att de visar vilka hon sorterar som goda/onda. Novali01 var ju ulv så funderar på om man kan utläsa något i det helt enkelt.
i detta inlägget tidigt dag 2 så vill hon ha mig som ond och Mirtai god, vilket på allvar tidigt fick mig att sortera henne som trolig ulv nåja det har jag redan tagit upp flertalet gånger så behöver inte dra det igen.
Men mer intressant är att hon håller Hjartagna för en trolig ledarvarg. Om de verkligen trodde i Lyan att Hjartagna var ledarvarg, skulle Novali01 skriva det? Novali01 röstade också på Hjartagna med motiveringen att hon trodde att hon var ledarvarg, som sagt skulle lyan välja att lägga röster på en de verkligen trodde var ond utanför lyan när de ju har en hel del andra goda de kan tänkas tycka är mumma att få ut i första lynch? Tänker på bagaren, spåraren och ängeln.
sedan den enda större sammanställningen hon gjort i leken (dag 2)
hon sorterar Snurrfian som ond, möjlig ledarvarg , fast slätar över att det kan vara ett misstag.
Bsf håller hon lite som god, fast avslutar med att hon kan vara ulv
Habina håller hon ingenstans, men undrar om fio hade något som gjorde att hon visste att Habina var ond?
Bollen__ håller hon dom ond som försöker ligga lågt, och skulle vara ond (liksom alla andra som missade rösta första dagen) denna teori lanserade jag själv dagen innan, intressant att en ulv hakar på den
sedan röstar hon på bollen dl2 med denn motivering:
och i lynchen igår när hon ju lite uppgivet redan förstått att hon nog ryker så röstar hon på Snurrfian
frågan är varför`För att ge alibi åt den de tror är ond utanför lyan? För att de tror att hon är god och vill misstänkliggöra henne?
vet inte om detta kan ge något men värt att fundera över iaf
Fastnade på dessa citaten nedan.
Intressanta bara för att de visar vilka hon sorterar som goda/onda. Novali01 var ju ulv så funderar på om man kan utläsa något i det helt enkelt.
i detta inlägget tidigt dag 2 så vill hon ha mig som ond och Mirtai god, vilket på allvar tidigt fick mig att sortera henne som trolig ulv nåja det har jag redan tagit upp flertalet gånger så behöver inte dra det igen.
Men mer intressant är att hon håller Hjartagna för en trolig ledarvarg. Om de verkligen trodde i Lyan att Hjartagna var ledarvarg, skulle Novali01 skriva det? Novali01 röstade också på Hjartagna med motiveringen att hon trodde att hon var ledarvarg, som sagt skulle lyan välja att lägga röster på en de verkligen trodde var ond utanför lyan när de ju har en hel del andra goda de kan tänkas tycka är mumma att få ut i första lynch? Tänker på bagaren, spåraren och ängeln.
Väldigt tråkigt att fio blev käkad, känns som en liten sammansvärjning?
Har fortfarande funderingar över vad som hände igår? Inga dolda roller enligt LL men varför blev då ingen lynchad? 3 som glömde eller IRL kom ivägen för, alla kändes goda igår som var här men hur stor är chansen att alla som inte var här är onda?
quarter4fever sammanställer och skriver mycket, misstänkte mirtai men mirtai försvarar sig. Är det månde så att quarter4ever är ond och försöker misstänkliggöra en god?
hjartagna missade igår men kvarstår på min lista över misstänkta baserat på min tidigare teori om varför hon visste hur ledarvargens roll var utformad.
Övriga har jag dålig koll på för nuvarande.
sedan den enda större sammanställningen hon gjort i leken (dag 2)
hon sorterar Snurrfian som ond, möjlig ledarvarg , fast slätar över att det kan vara ett misstag.
Bsf håller hon lite som god, fast avslutar med att hon kan vara ulv
Habina håller hon ingenstans, men undrar om fio hade något som gjorde att hon visste att Habina var ond?
Bollen__ håller hon dom ond som försöker ligga lågt, och skulle vara ond (liksom alla andra som missade rösta första dagen) denna teori lanserade jag själv dagen innan, intressant att en ulv hakar på den
Jag tänker att snurrfian borde vara ond då hon röstade på fio, kanske ledarvarg som vi varit inne på förut? Eller var det bara ett misstag från hennes sida, det var ju ändå första DL o då finns ju inget att hänga upp sin teori på egentligen.
BSF teoriar som en god i mina ögon men det kan ju också vara en dimridå som ulv?
Habina blev anklagad av fio för att sitta i lyan men fanns det egentligen någon som helst grund i den teorin?
Bollen kommer in sent, skriver egentligen ingenting än förutom att hon är förvirrad, tja vem är inte det??? Är det ett sätt att dölja sin onda roll? Vi var ju inne på att de kunde vara så att det bara var goda inne igår o därav stoppad lynch. Tål att tänkas på ett varv till.
Snurrfian har jag fortfarande åt det onda hållet pga hennes uttalande i början på leken. Tror att det var ett misstag från hennes sida.
Övriga i leken får jag fundera ett varv till på.
sedan röstar hon på bollen dl2 med denn motivering:
Jag tror jag går med teorin om att alla var goda som var inne igår! Det är så osannolikt att det är sannolikt... och för att då försöka teoria om vem jag tänker borde mest sannolikt vara ond så går min tanke till bollen. Verkar ligga väldigt lågt av okänd anledning, skriver nästan ingenting men när hon är här så försöker hon ligga lågt o gömma sig bakom:
Och ytterligare "förvirring" citat:
"Haha! Jag känner mig mer förvirrad än vanligt "
Pga ovanstående tror jag att bollen är ond då hon uppenbart försöker smyga under radar!
Novali röstar på bollen_
och i lynchen igår när hon ju lite uppgivet redan förstått att hon nog ryker så röstar hon på Snurrfian
frågan är varför`För att ge alibi åt den de tror är ond utanför lyan? För att de tror att hon är god och vill misstänkliggöra henne?
Men:
Novali röstar på Snurrfian
För min känsla är att hon har fel om sin känsla för mig o då måste det vara så att min känsla att hon är ond är den enda rätta känslan att känna. Dessutom grundar jag min teori på att hon inte har egna teorier överhuvudtaget utan lätt hänger på vad Q4 o de andra tycker. Mycket ulvigt tycker jag. T om pälsaktigt ulvigt.
vet inte om detta kan ge något men värt att fundera över iaf