Meanwhile in London *ulvlek*

Skall iväg lite och vill inte riskera att missa och rösta.
Jag håller med om att devisen "en ulv i taget" känns bra. Och jag kan inte riktigt påstå att någon annan sticker ut lika mycket.
Har vi fel får nog fler än jag spola ner oss i @cirkus toalett.
Min ulvkandidat idag är Novali01. Detta dels pga att Q som hade rätt igår, som jag håller som god pga att hon hade rätt igår, verkar hyffsat säker.
Sedan är det Novalis felskrivning eller vad man skall kalla det igår när hon uppmanar @Artline att rösta på de goda. Förstår inte varför en god ens skulle skriva så :p
Och jag tycker att hon ville försöka sprida misstankar kring sig igår bla mot Q.
bollen__ röstar på Novali01

"Spänningen är så olidlig att jag inte kan hålla mig längre! Ge mig omeprazol och Dimor nuuuu!"
hello_kitty_poop.jpg

Jag kan bara gå på min känsla att novali verkar spela för den onda sidan, att inte vilja förklara vad hon menar egentligen när hon menar att jag har "försagt" mig, utan istället säger sig inte ha tid att leta citat.
Snurrfian röstar på novali.
Jag sitter med en eländig surfplatta så det blir inte så mycket mer från mig nu... Men jag läser! ;)

Tyvärr visade det sig att även jag hade ett liv IRL som jag var tvungen att leva...men jag har en känsla av att det spelar ingen som helst roll för er när det kommer till mig. Jag har svarat upprepade ggr på t ex Snurrfians fråga, jag har argumenterat för min sak men drevet går o så är det så I rest my case.

Och sen NÄR är det tillåtet att rösta på sin känsla Snurrfian?? Jisses frid så mycket spö jag fick i min första lek för det....

6.Novali01 Jag har en hel radda med argument för min slutsats att hon troligen är på den onda sidan denna gången, jag sammanfattar det hela lite kort: Hon försvarade en ond Mirtai igår , ett flertal gånger, hon har inte koll på vem som skrivit/ röstat på vem, hon försöker sprida misstankar, hon röstar dessutom på Hjartagna i DL1, och fortsätter teoria mot henne nästa morgon. Hennes försök att ånyå försöka misstänkliggöra mig idag efter mina teoriinlägg mot henne gör inte att det ser bättre ut. Jag håller Noavli01 som en mycket luden figur:p
.

Men så har jag ju inte spelat? Jag försvarade INTE mirtai utan försökte göra dig och BSF uppmärksamma på att era argument var lika lösa. Dvs Mirtai skojade, det vändes emot henne, hon blev putt. Sen att hon var ond iaf var ju en annan femma. Och ni säger upprepade ggr att DL1 kan man aldrig veta hur man ska rösta men när jag då röstar på Hjartagna DÅ är det misstänkt?? Jag hade ju lika lite som nån annan att gå på och valde då det lilla jag tyckte jag hade.
Jag har heller inte FÖRSÖKT misstänkliggöra dig, Q4, utan bara försökt visa att dina argument för att jag skulle vara ond lika gärna kan appliceras på dig. osv osv osv.

Så näe, jag håller inte med om att jag spelat en ond roll eller försökt misstänkliggöra goda men jag är inte lika slängd som ni andra i att hitta citat, hänga här så mycket att jag kommer ihåg allt och att sen stapla upp det o argumentera. Men för den skull gör det inte mig ond.

Och sen NÄR är det tillåtet att rösta på sin känsla Snurrfian?? Jisses frid så mycket spö jag fick i min första lek för det....
Men hon motiverar varför hon känner så :)

Citat ifrån snurrfian
"jag kan bara gå på min känsla att novali verkar spela för den onda sidan, att inte vilja förklara vad hon menar egentligen när hon menar att jag har "försagt" mig, utan istället säger sig inte ha tid att leta citat."

Men:

Novali röstar på Snurrfian

För min känsla är att hon har fel om sin känsla för mig o då måste det vara så att min känsla att hon är ond är den enda rätta känslan att känna. Dessutom grundar jag min teori på att hon inte har egna teorier överhuvudtaget utan lätt hänger på vad Q4 o de andra tycker. Mycket ulvigt tycker jag. T om pälsaktigt ulvigt.

DL 3 21:30
15:52 Habina röstar på Novali01
17:10 Hjartagna röstar på Novali01
20.11 bollen__ röstar på Novali01
20.?? Snurrfian röstar på Novali01
21:20 Novali01 röstar på Snurrfian
21:20 Artline röstar på Novali01

Novali01: 5
Snurrfian 1

10 min kvar till DL

Röstar nu så jag inte glömmer.

Artline röstar på Novali

Rösten på bollen igår var skum, Sedan tyckte jag det kändes som att hon följde Habina. Hennes kommentar "rösta som de goda". Kan det vara så att hon visste att Q och bsf var goda. Hur kunde hon annars vara så säker? (hon kan alltså vara ulv som inte tror att någon av dem var ledarvargen)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka