Jag har inte supermycket tid kvar idag tyvärr, skall iväg på första dressyrträningen efter tre veckors ridförbud.
Men vill ändå delge lite tankar efter att ha läst ikapp mig.
Quarter4ever är den jag är säkrast på är god, baserat på hur hon agerade i gårdagens lynch av ulven mirtai. Jag har väldigt svårt att se en ulv eller ledarvarg bete sig så, därför är hon god i min bok.
Artline blir jag inte klok på. Ja, vi har diskuterat tidigare, men utan att det gjort något intryck. Det har uppkommit funderingar kring om hon skulle vara ledarvarg, vilket hon tillbakavisar med hur hon röstade i dl2. Jag är kluven. Å ena sidan kanske en ledarvarg inte skulle göra så, å andra sidan kanske det är precis vad en ledarvarg skulle göra... Just för att försöka rädda en ulv (novali01) istället för en annan (mirtai).
Hjartagna vet jag inte alls. Baserat på att varken hon eller jag rök i dl1, så skulle en teori kunna vara att hon är god. Men jag törs inte lita på det, utan får ha henne neutral tills vidare.
Bollen__ tycker jag ger ett intryck av att vara god, men så är jag lite färgad av att hon fick en röst på sig för att hon inte hittat till leken i tid.
Så jag får fortsätta ha henne neutral.
Novali01 har betett sig konstigt hela leken tycker jag såhär när quarter4ever så snyggt levererar citat. Jag hade inte tänkt innan att hon kommenterat liknande mig samt röstat direkt efter mig. Hade jag varit ulv hade jag misstänkt att hon var ledarvarg, men nu förstår jag inte alls vad hon sysslar med. Ledarvargen vet ju vilka som är ulvar, så hon har ingen anledning att "härma" mig. När hon sedan röstar på bollen__ med en svag teori (*host* kasta sten i glashus
) och så som grädde på moset skriver att man skall rösta på goda. Nä, då går min ulvradar igång på allvar.