Ok mina reflektioner så här efter dl2
jag menade vad jag sa att du skulle hamna på min obslista,
@Novali01
Jag vill inte på något sätt hålla Novali01 som god bara för hur denna lynchen utvecklades sig.
Jag ser ett alternativ att lyan försökte sig på en fint genom att skicka fram Novali01 för lynch, för att därigenom få lite alibi åt Mirtai som jag själv misstänkte väldig hårt, och kanske på köpet få lite misstankar på mig?
Novali01:s fatala felskrivning i slutet på dl2 gjorde det hela inte bättre.
jag har haft Novali01 på min hålla ögonen på-lista, eller som en som inte visat sina tankar särskilt mycket och just nu så är det mycket som får mina misstankar att verka riktiga
Novali01 börjar dagen med att försöka misstänkliggöra mig som en ond som försöker misstänkliggöra en god Mirtai, vilket jag direkt besvarade:
Och dessa frågor jag ställer tycker jag fortfarande är högst advekata så här i bakljuset av hur allt visade sig vara
Novali01 fortsätter att försvara Mirtai under dagen:
Jag ifrågasätter hennes( i mina ögon och även flera andras) väldigt lättvindiga röst på bollen__
försök att slå ifrån sig? Samma goda sida börjar jag bli väldig tveksam till om vi är på, för min goda sida är inte hårig....
har inte koll på vem som röstat på Mirtai av denna anledningen:
Och så till sist detta , mitt i stridens hetta, jag undrar jag om det inte är en felsägning av en lyamedlem som skriver så fingrarna glöder både i lyakonversationerna och i tråden och inte riktigt lyckas ändra "mode" sas emellan dem?
det finns mer, men detta är vad jag kommer på vid en snabb översyn av Novali01, och det ser inte ut som vi är på samma sida iaf i denna leken vad jag kan tyda ut av hennes inlägg.
Inatt hoppas jag ängeln tar vara på sig själv, för det är nog den viktigaste rollen de goda behöver för att vinna detta