Ja hon skrev ju det här!Vad svårt det är
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja hon skrev ju det här!Vad svårt det är
Ja, och? Om Art är god så verkar det väl dumt att rösta på goda....känns som att du antingen skrev otroligt konstigt eller så är du väldigt hårig...Ja hon skrev ju det här!
Och varför ska man då rösta på de goda?Ja hon skrev ju det här!
Men om novali är god så vet hon att jag röstat på en god. Det är så hon menar. Även om jag kan hålla med om det låter skumt.Men, @Novali01, det är väl ändå de Onda som ska röstas ut? I alla fall om man själv är god
Ok en felskrivning händer oss alla ibland eller hur @Klara Men det hindrar inte att du hamnar på min obslista för detta , som du kanske förstår?haahahaha NU ser jag vad jag skrev!! Menade så klart att hon skulle rösta MED dom goda!! Men jag blev så stressad där, alla hojtade ju hit o dit o jag ändrade i sista sekund.
Låter mer logiskt. Det svåra är att veta vilka som är goda.haahahaha NU ser jag vad jag skrev!! Menade så klart att hon skulle rösta MED dom goda!! Men jag blev så stressad där, alla hojtade ju hit o dit o jag ändrade i sista sekund.
Det var inte så hon skrev att hon menade nu. Hur vet du vad hon menarMen om novali är god så vet hon att jag röstat på en god. Det är så hon menar. Även om jag kan hålla med om det låter skumt.
Jag vet. Det är helt sjuktHerregud att man kan stressa upp sig själv så i en lek! Min puls var uppe i 220 där ett tag när jag skulle ändra min röst...
Det var nog meningen att det ska stå ett nog med . Hade jag faktiskt vetat hur hon menade så hade hon fått försvara sig självDet var inte så hon skrev att hon menade nu. Hur vet du vad hon menar
Nu blev där extra nog iställetDet var nog meningen att det ska stå ett nog med . Hade jag faktiskt vetat hur hon menade så hade hon fått försvara sig själv
När spåraren har fått två spår är han tvungen att rösta på den jag ger ut. Men när spåraren fått två spår säger jag inteBara för att jag är nojig.
@Koppen
Har spåraren fått spåra i natt?
Det stämmer att spåraren inte tvingas rösta på någon denna DL utan det sker först i nästa?
been there , done that and will do againHa ha ja Q4 du får gärna ha mig på din "OBS lista" för om du hade suttit här o sett pulsen skena och mina fingrar flyga över tangenterna så hade du förstått mina goda avsikter iaf!