Meanwhile in London *ulvlek*

haahahaha NU ser jag vad jag skrev!! Menade så klart att hon skulle rösta MED dom goda!! Men jag blev så stressad där, alla hojtade ju hit o dit o jag ändrade i sista sekund.

haahahaha NU ser jag vad jag skrev!! Menade så klart att hon skulle rösta MED dom goda!! Men jag blev så stressad där, alla hojtade ju hit o dit o jag ändrade i sista sekund.
Ok en felskrivning händer oss alla ibland eller hur @Klara ;) Men det hindrar inte att du hamnar på min obslista för detta , som du kanske förstår?

Ha ha ja Q4 du får gärna ha mig på din "OBS lista" för om du hade suttit här o sett pulsen skena och mina fingrar flyga över tangenterna så hade du förstått mina goda avsikter iaf!:D

Bara för att jag är nojig.

@Koppen

Har spåraren fått spåra i natt?
Det stämmer att spåraren inte tvingas rösta på någon denna DL utan det sker först i nästa?
När spåraren har fått två spår är han tvungen att rösta på den jag ger ut. Men när spåraren fått två spår säger jag inte ;)

Kom hem från ullared nu. Uppdatering är på G!

Hämden är ljuv!! Ropar Hello Kitty och dansar vals med Daniel.
Mamma Mary gör iordning varsin Bloody Mary och ger till dem medans pappa George gör iordning grillen.

I marinaden ligger Bad Batz Maru aka Mirtai och väntar på att läggas på grillen.

bad_badtz_maru_wallpaper_2-normal.jpg

Mirtai var ulv

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka