Meanwhile in London *ulvlek*

Så här fin är Hello Kitty. Varför?
Jo, ingen dog inatt!

bcyjarkcl.png
@Koppen när är DL ikväll? hittar inte att du skrivit ut det?

Varför jag borde vara god. Jag har misstankar mot novali redan innan hon röstade på bollen.

*Svarar medan jag läser igenom leken*

Här tycker jag novali upprepar saker som Habina skrivit precis tidigare. (ang snurrfian och bsf). De kan vara onda ihop eller så är det en god novali som tycker att Habina är vettig. Eller så tänker de likadant.
Så varför skulle jag misstänka en kollega tidigt som då (?) inte hade misstankar. Rösta på den och sedan ändra röst och rösta ut en annan kollega.

Novali är ny och inte har hunnit lära sig alla sociala ulvspelsregler än så jag vill vara förlåtande mot henne så hon inte ledsnar på att leka. Så jag vill vara säker innan jag röstar ut henne.

Min sena röst igår beror på att jag hade tid att rösta senare och jag hade gärna velat höra mer av novali. Sedan trodde jag att det var troligt att hon var ond eftersom hon inte försvarade sig.

Hade jag varit ond så hade jag inte lagt en sen röst på någon man märker tidigt att hon kommer ryka. Som ond hade jag röstat tidigt för att det ska se snyggare ut på pappret :p

Artline verkar ha räknat ut att bsf var tvilling och det känns ju hm, aningens misstänkt att ha letat efter en god roll, dessutom tycker jag att Artline i detta inlägget försöka rikta blickarna mot Habina, med hjälp av lynchade ulven Mirtai dessutom..
Nja.. Jag misstänkte att Habina listat ut att bsf var tvilling (men det hade hon tydligen inte). Den slutsatsen hade jag inte gjort själv. Men habina nämde ett inlägg och varför hon trodde att bsf var god. Där stod det om tvillingen. Blickar mot habina. Snarare om det kan finnas ett samband mellan habina och novali. Speciellt när Mirtai nämt det inlägget. Då är risken att det inlägget har diskuteras i lyan.

Jag försöker förtvivlat få någon rätsida på leken från min telefon, men det går inte så bra och inte fick jag särskilt mycket tid över vid datorn på jobbet heller idag. Men men måste ju försöka komma fram till något ändå och klockan tickar obönhörligt mot Dl

Nehej
har inte ork att gå igenom resterande lika noggrant som jag gjort med de andra tidigare idag ( och antar att ni är tacksamma att slippa fler wall of texts:p )

jag velar som sjutton mellan Snurrfian och Artline idag, finner saker på dem båda som får mig att spärra upp ögonen, men också lite åt andra hållet som talar för dem. Som bubblare har jag bollen__ som jag inte riktigt får grepp om, hm....
men nu får det bli så här idag när jag velar mellan flera för någon måste jag ju ta

Främst pga Noavli01s kommentar "Rösta på de goda Artline"
som kan indikera att den kommentaren hamnat i helt fel tråd, och för Artlines hjälpsamhet att släta över denna kommentaren för Novali01,
så om du är god och bara en hemskt trevlig person så ber jag om ursäkt, men det ser graverande ut
quarter4ever röstar på Artline

Nehej
har inte ork att gå igenom resterande lika noggrant som jag gjort med de andra tidigare idag ( och antar att ni är tacksamma att slippa fler wall of texts:p )

jag velar som sjutton mellan Snurrfian och Artline idag, finner saker på dem båda som får mig att spärra upp ögonen, men också lite åt andra hållet som talar för dem. Som bubblare har jag bollen__ som jag inte riktigt får grepp om, hm....
men nu får det bli så här idag när jag velar mellan flera för någon måste jag ju ta

som kan indikera att den kommentaren hamnat i helt fel tråd, och för Artlines hjälpsamhet att släta över denna kommentaren för Novali01,
så om du är god och bara en hemskt trevlig person så ber jag om ursäkt, men det ser graverande ut
Såklart jag är trevlig ;) :)

Varför skulle en ond försvara en annan ond?. Jag ville bara se hur hon kunde ha menat om hon hade varit god. Nu var hon ond och jag försvarade henne i onödan :p

Nehej

Var är det med snurrfian som gör att du tror att hon kan vara ond?

Den enda jag är säker på är god är Q. Det känns helt enkelt ologiskt att hon skulle ha drivit så mot Mirtai annars men jag vet ju i sig att Q skulle kunna lura mig fullständigt om hon ville. Det vill jag dock inte tro att hon gör i den här leken.

Bollen känns rätt anonym men om det gör henne till ulv eller ledarvarg, ingen aning SUCK! Hittar ingenting som skriker ulv men ingenting som entydigt säger god heller.

Snurrfian och Habina vet jag heller inte var jag har. Och har helt enkelt inte tid att leta noggrant. Habina röstade på mig oförstående dl och med ensamröst på Artline i andra. Skyller dock på tidsbrist och det vet jag så väl hur det är att leka under.
Snurrfian röstade efter mig på Novali01 när Mirtai Lynchades, hade en ulv verkligen gjort det och inte försökt rikta blickarna mot en god istället?

Artline till sist tycker jag har spelat lite märkligt. Framförallt i samband med Noval01s inlägg om att rösta på de goda och den diskussionen som följde.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka