@Koppen när är DL ikväll? hittar inte att du skrivit ut det?Så här fin är Hello Kitty. Varför?
Jo, ingen dog inatt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Koppen när är DL ikväll? hittar inte att du skrivit ut det?Så här fin är Hello Kitty. Varför?
Jo, ingen dog inatt!
Så varför skulle jag misstänka en kollega tidigt som då (?) inte hade misstankar. Rösta på den och sedan ändra röst och rösta ut en annan kollega.*Svarar medan jag läser igenom leken*
Här tycker jag novali upprepar saker som Habina skrivit precis tidigare. (ang snurrfian och bsf). De kan vara onda ihop eller så är det en god novali som tycker att Habina är vettig. Eller så tänker de likadant.
Nja.. Jag misstänkte att Habina listat ut att bsf var tvilling (men det hade hon tydligen inte). Den slutsatsen hade jag inte gjort själv. Men habina nämde ett inlägg och varför hon trodde att bsf var god. Där stod det om tvillingen. Blickar mot habina. Snarare om det kan finnas ett samband mellan habina och novali. Speciellt när Mirtai nämt det inlägget. Då är risken att det inlägget har diskuteras i lyan.Artline verkar ha räknat ut att bsf var tvilling och det känns ju hm, aningens misstänkt att ha letat efter en god roll, dessutom tycker jag att Artline i detta inlägget försöka rikta blickarna mot Habina, med hjälp av lynchade ulven Mirtai dessutom..
då skulle du anmält digcirkus vill vara med och rösta
då skulle du anmält dig
välkommen i nästa lek!
Du får rösta till LL och sedan visa röstlistan sedan när leken är slutNä. jag har slutat leka. Jag vill bara rösta
vår förlustNä. jag har slutat leka. Jag vill bara rösta
Såklart jag är trevligNehej
har inte ork att gå igenom resterande lika noggrant som jag gjort med de andra tidigare idag ( och antar att ni är tacksamma att slippa fler wall of texts )
jag velar som sjutton mellan Snurrfian och Artline idag, finner saker på dem båda som får mig att spärra upp ögonen, men också lite åt andra hållet som talar för dem. Som bubblare har jag bollen__ som jag inte riktigt får grepp om, hm....
men nu får det bli så här idag när jag velar mellan flera för någon måste jag ju ta
Främst pga Noavli01s kommentar "Rösta på de goda Artline"
som kan indikera att den kommentaren hamnat i helt fel tråd, och för Artlines hjälpsamhet att släta över denna kommentaren för Novali01,
så om du är god och bara en hemskt trevlig person så ber jag om ursäkt, men det ser graverande ut
quarter4ever röstar på Artline
Var är det med snurrfian som gör att du tror att hon kan vara ond?Nehej
har inte ork att gå igenom resterande lika noggrant som jag gjort med de andra tidigare idag ( och antar att ni är tacksamma att slippa fler wall of texts )
jag velar som sjutton mellan Snurrfian och Artline idag, finner saker på dem båda som får mig att spärra upp ögonen, men också lite åt andra hållet som talar för dem. Som bubblare har jag bollen__ som jag inte riktigt får grepp om, hm....
men nu får det bli så här idag när jag velar mellan flera för någon måste jag ju ta
Främst pga Noavli01s kommentar "Rösta på de goda Artline"
som kan indikera att den kommentaren hamnat i helt fel tråd, och för Artlines hjälpsamhet att släta över denna kommentaren för Novali01,
så om du är god och bara en hemskt trevlig person så ber jag om ursäkt, men det ser graverande ut
quarter4ever röstar på Artline
men visst skulle du vara LL eller assistent ?Nä. jag har slutat leka. Jag vill bara rösta
Artline till sist tycker jag har spelat lite märkligt. Framförallt i samband med Noval01s inlägg om att rösta på de goda och den diskussionen som följde.