Mest är det den där skämtsamma kommentaren i lekstarten i konversationen med Mirtai.( samma kommentarer som Novali01 menade att Snurrfian gjorde ett misstag i, som Novali01 var väldigt sen att komma till svar med vad det var hon menade egentligen) Så om något tror jag hon kan vara ledarvarg, se även mitt teoriinlägg imorse där jag går igenom henne ganska mycket . Jag tänker då att ledarvargen mycket väl kan ha pekat på att de goda får ut två ulvar i ett bräde så länge alla trodde att ledarvargen blev ulv vid en lynch, ffa om ledarvargen faktiskt frågat LL och fått klart för sig att det var vid käk och inget annat och därmed passade på att skaffa sig ett alibi som heter duga.Var är det med snurrfian som gör att du tror att hon kan vara ond?
Men detta är bara spekulationer i ett tänkbart scenario .Som jag skrev tidigare så finns det saker som talar för snurrfians ev godhet också.
Men 2 av er andra fem ska ju vara onda om jag räknat ut rollfördelningen rätt, och som vanligt ha jag för många onda
o