Meanwhile in London *ulvlek*

kom på ett otäckt scenario!
vi är 3 goda kvar
bagaren
spåraren
ängeln
bagaren den vill de inte ta i käk av förklarliga skäl
ängeln torde skydda sig själv så vem käkar de, hm spåraren
och om det lyckas så står det 2-2 imorgon
och då är det upplagt för ett race med lottning till dl senare på kvällen 50/50 chans att de får ut antingen ängel eller bagare i den lynchen och om de lyckas så behöver de ju bara låta bli att käka, och sedan lyncha den sista goda :nailbiting:

ok dags att spela rysk roulette kanske?
Vem tror ni ängeln skyddar imorgon @ulvarna :devil: ( konstigt det gick inte att tagga dem:p )
Så långt tänkte jag inte ens :nailbiting:
Vi får hoppas att de försöker äta den ängeln skyddar helt enkelt. För då borde vi väl tusan kunna vinna?! Om vi inte fortsätter att lyncha varandra då. Hmm.:crazy:

Ät tillbaka till första ickelynchen.
Stiter och funderar på om vår LL lite smart skrivit vad som hände egentligen bara att vi inte riktigt kunde förstå det . se det jag fetat i hennes uppdatering:att cykla över Mimmy gjorde mimmy upprörd (lite förenklat)
Jag har länge tolkat det som att en god roll stoppade lynchen på ett okänt sätt,( mer om det i nästkommande citat)
Sedan är det frågan om det där som fio reagerade på att Mimmy sitter och dricker Guiness med Bad batz.
Kan det vara så att ledarvargen faktiskt hoppade direkt in i lyan som kompensation för att lynchen blev stoppad av en god? Eller bara att den ju faktiskt vet om lyamedlemmarna så den kan hänga på dem ändå utan att ingå i lyan?

Hello Kitty älskar att leka.
En favoritlek är puttekula mot Daniel eftersom hon alltid vinner.
Stormen som drog över lilla gården i London är äntligen över.
Pappa George har bytt sina snickarbyxor mot nya torra utan kiss.
Mamma Mary håller på med en ny äppelpaj eftersom den andra åkte i golvet när hon skrämdes så av Badbatz Marus framfart.
Vad hände egentligen??

Jo, Mimmy försöjte sno Hello Kittys pojkvän Daniel!!

Snabbt som f*n tog HK sin cykel och hämtade honom samtidigt som hon cyklade över sin tvillingsyster!

51bUtrqZp-L._SS500_.jpg

Mimmy blev så arg att hon drog till närmsta pub för en Guinness.
Där satt hon med de andra Bad Batz Marus och smidde nya planer hur de skulle utplåna familjen.

HK tackar ovan att ingen lynchades

Vad HK och Daniel gjorde den natten får LL inte avslöja

Fios reaktion, som ju faktiskt kan vara korrekt bedömt, hon blev ju käk nästa dag också? Sedan är det frågan om hon har rätt om Habina som ledarvarg? Jag har henne på en annan potentiell roll, en god sådan
Men då är det ju så att någon av dom var ledarvargen?

Habina!!!!!

Habinas kommentar , lika frågande som alla andra över vad som hände, men om några vet vad som hände så borde det vara Habina eller Hjartagna som var uppe till lottning? Sedan är det frågan om hon har goda skäl för att dölja vem hon är?
Öööh! Jag fattar ingenting. Trodde det var kört för mig eller hjartagna. Någon som fattar? :confused:

Sedan LL:s kryptiska förklaring efter förvirringen kring vem Daniel är:
Mimmy lyckades inte få Daniel, alltså jag kan tolka det så här: Ledarvargen var uppe för lottning mot Ledarvargen i första DL! Och i så fall så står ledarvargen mot en god roll ( som kan stoppa en lynch mot sig själv kanske?) i första DL?
Blir jag tydligare så blir det inte bra :)
Mimmy lyckades inte få Daniel.
Ni får klura ut hur/varför :p

jag är inne lite på vilka goda roller som kan stoppa en lynch redan då :
försöker febrilt hitta någon förklaring till den uteblivna lynchen, den känns som någon roll har andra möjligheter än den normalt brukar ha för att lynchen just inte blev en lynch.
bagaren var den roll jag kunde hitta som kunde få ett uteblivet käk som resultat ( nästa natt iofs)om den blev uppkäkad,
annars i övrigt är det väl bara ängeln som kan hindra käk om den skyddar den som ska käkas
förvirringen i detta är att det inte är ett käk utan en lynch detta gäller?
Fattar ingenting???
Habina och Hjartagna bör det ju ha lottats emellan om vem som skulle åka så det gäller ju att klura ut varför ingen av dem lynchades

Så sammantaget så tror jag att det står mellan Habina och Hjartagna som den andra onda förutom Snurrfian, som jag tror har päls, eller vill ha det, mycket för att hon skämtade så med Mirtai innan första DL, det kan vara ett riktigt oblygt kontaktförsök av en ledarvarg, men är mer inne på att de har haft ännu roligare åt det som sittandes tillsammans i lyan
:cool:

Sedan att Snurrfian gick så hårt åt Novali01 och snabbt hakade på min teori om att lyan försökte offra Novali01 till förmån för Mirtai, ja den blir ganska logisk om man betänker att lyan mycket väl kan ha uppfattat det som att Novali01 har blivit spårad och vad är då bättre än att vara snabbt med på banan för att skaffa alibi genom att aktivt rösta ut de som mest troligt går ett drev på? Jag vet att jag gjorde så i Harry Potter leken, då vi hade en känd siare, så jag tycker inte alls att det är ett så bra försvar för sin godhet som Snurrfian vill låta påskina, jag är rätt övertygad om att snurrfian är den ulven som gäckat oss hittills, ha jag fel är det bara att låna @cirkus s toalett ( för den får man väl låna även om du inte leker med oss längre;):( )
Som sagt nu inväntar jag och ser om ängeln lyckas blocka ulvarnas käk idag, jag tror inte de tar ledarvargen, för de behöver 2 röster för att vara med i matchen alls i lyncherna
Bagaren tror jag med bestämdhet att de inte heller tar
Så kvar är spåraren samt ängeln, och då så då är det bara att BOP ängeln och hoppas det blir rätt;)
Hursom är det kul att det är lite ovisst och långt ifrån säkert hur det ska sluta:)

och snabba kommentarer kring en del som Hjartagna skrivit: ( nattdl närmar sig och jag ser det som stor chans att jag inte är med efteråt)
börjar med det som jag med flera noterade första dagen, hon verkar veta hur ledarvargens roll fungerar:
Eftersom det inte finns någon spioninfo så är det ju ingen mer än ulvarna själva som vet vem de åt när de åt ledarvargen. Vi övriga får ju bara veta att en ulv dog eller att de försökte äta ledarvargen och ulven xxxx dog istället.

hennes tankar om varför lynchen inte gick vägen, det skaver att hon så öppet skriver om ängeln, tips till ulvarna? För den riktiga ängeln har ju inget intresse av att outa sig öht? Och jag har haft exakt samma fundering, men passat mig noga för att nmna det för det gagnar bara ulvarna att spekulera i det! (
När jag läser din fundering så dyker tanken upp i huvudet att ängeln kan ha fått en extra funktion. är det inte lika troligt/otroligt. Bagaren står det ju tydligt att om den käkas så blir det inget käk nästkommande natt. så där skulle då LL ha gått emot sin text. Koppen kan ju dock ha missat någon detalj precis som i texten om ledarvargen.

fortsätter attt vara hjälpsam med orsaker till stoppad lynch ( till bollen__) men då hamnar ängeln längst ner för till de goda vill hon nog inte visa vem som är ängel?
Efter vad jag kan klura ut så finns det flera scenarion mer eller mindre troliga
  • LL stoppade lynchen
  • En roll har i hemlighet fått kraft att stoppa lynchen
  • Bagaren kan stoppa en lynch på sig själv
  • Ängeln kan skydda sig själv från Lynchning
  • ??? Nu tog idéerna slut

talar igen om ledarvargen, för att visa vem hon är till lyan?
Jag fick uppfattningen att Fio trodde att det var ledarvargen som lynchats men ingen ulv dött och det var därför antingen jag eller Habina var ledarvarg. Vad jag tror är att Fio hakade upp sig på att LL skrev om att och att Mimmy är namnet på Ledarvargen i LLs lista över vilka roller som finns.

Jag är inte alls övertygad om att det är så som var fallet eftersom jag tolkar LLs ändring av hur Ledarvargen fungerar att den dör om den lynchas men tas upp i lyan om den blir käk och att en annan ulv dör om ledarvargen tas upp i lyan.

Poöngterar igen att lynchen bör ha stoppats av en förmåga hos en roll.
Om LL stoppade lynchen pga för många missade så borde hon ju kunnat skriva ut det utan att det påverkade balansen eller leken i övrigt något vidare.

Det här inlägget får mig att tro att något mer ligger bakom.

Sedan det jag reagerade på igår, hon försöker sprida misstankar på mig, artline och Habina,
hon väljer att rösta på Artline. Jag la min röst där igår, men var inte säker, hade ju flera kandidater som jag skrev i mittt korta röstinlägg
706, member: 918"]Artline och Q röstade sent då det redan var kört för Novali01. Innebär det att någon av dem är ulv/ledarvarg eller gömmer det sig en ond usling bland de tidigare rösterna? Det var i sig rätt tydligt idag hur drevet skulle gå, men det måste ju finnas iaf minst en ond en bland rösterna på Novali01.[/QUOTE]

I dl2 var Habina den enda som inte röstade på en ulv, är hon ledarvargen som inte vill rösta på en kollega?

sprider misstankar på Artline?
Något skaver i nedanstående diskussion mellan Q och Artline.

Jag är rätt säker på Qs godhet efter hur drivande hon var mot Mirtai och ände tveksam mot Novali01, Det känns som ett alldeles för högt spel för att komma från en ulv även om det är en så duktig och rutinerad spelare som Q.

Artline däremot vet jag inte alls var jag har. Nog för att hon brukar hjälpa folk rätta upp felskrivningar till begriplighet, men hjälpen till Noval01 efter hennes konstiga inlägg om att rösta på de goda när det stod mellan Novali01 och Mirtai i lynchen. Nja jag vet inte.

Måste ju faktiskt rösta nu innan det blir för sent. Usch vad svårt det här är. Men jag har faktiskt ingen annan klar teori än att jag tror att Artline är ond baserat på att hon verkade veta vad Novali01 tänkte skriva när hon skrev den konstiga uppmaningen till just Artline.

Hjartagna röstar på Artline

De som är det svåraste att få rätsida på är detta.

Men varför skulle jag om jag var ond lägga en första röst på Noval01 när Mirtai hade 2 röster redan. Det är ju inte särskilt smart taktik att lägga till ytterligare en ulv med röster på sig.

ok time up!!
en sista kort kommentar
bollen__ håller jag som god pga uteslutningsprincipen , det finns bara en god roll kvar jag inte har en kandidat till

Har förtydligat att jag tror att det stod mellan ledarvargen och ängeln i första Dl, se mitt fetade i inlägget
Ät tillbaka till första ickelynchen.
Stiter och funderar på om vår LL lite smart skrivit vad som hände egentligen bara att vi inte riktigt kunde förstå det . se det jag fetat i hennes uppdatering:att cykla över Mimmy gjorde mimmy upprörd (lite förenklat)
Jag har länge tolkat det som att en god roll stoppade lynchen på ett okänt sätt,( mer om det i nästkommande citat)
Sedan är det frågan om det där som fio reagerade på att Mimmy sitter och dricker Guiness med Bad batz.
Kan det vara så att ledarvargen faktiskt hoppade direkt in i lyan som kompensation för att lynchen blev stoppad av en god? Eller bara att den ju faktiskt vet om lyamedlemmarna så den kan hänga på dem ändå utan att ingå i lyan?

Fios reaktion, som ju faktiskt kan vara korrekt bedömt, hon blev ju käk nästa dag också? Sedan är det frågan om hon har rätt om Habina som ledarvarg? Jag har henne på en annan potentiell roll, en god sådan

Habinas kommentar , lika frågande som alla andra över vad som hände, men om några vet vad som hände så borde det vara Habina eller Hjartagna som var uppe till lottning? Sedan är det frågan om hon har goda skäl för att dölja vem hon är?

Sedan LL:s kryptiska förklaring efter förvirringen kring vem Daniel är:
Mimmy lyckades inte få Daniel, alltså jag kan tolka det så här: Edit :Ledarvargen var uppe för lottning mot Ledarvargen skulle stp ledarvargen mot ängeln i första DL! Och i så fall så står ledarvargen mot en god roll ( som kan stoppa en lynch mot sig själv kanske?) i första DL?

jag är inne lite på vilka goda roller som kan stoppa en lynch redan då :

Så sammantaget så tror jag att det står mellan Habina och Hjartagna som den andra onda förutom Snurrfian, som jag tror har päls, eller vill ha det, mycket för att hon skämtade så med Mirtai innan första DL, det kan vara ett riktigt oblygt kontaktförsök av en ledarvarg, men är mer inne på att de har haft ännu roligare åt det som sittandes tillsammans i lyan
:cool:

Sedan att Snurrfian gick så hårt åt Novali01 och snabbt hakade på min teori om att lyan försökte offra Novali01 till förmån för Mirtai, ja den blir ganska logisk om man betänker att lyan mycket väl kan ha uppfattat det som att Novali01 har blivit spårad och vad är då bättre än att vara snabbt med på banan för att skaffa alibi genom att aktivt rösta ut de som mest troligt går ett drev på? Jag vet att jag gjorde så i Harry Potter leken, då vi hade en känd siare, så jag tycker inte alls att det är ett så bra försvar för sin godhet som Snurrfian vill låta påskina, jag är rätt övertygad om att snurrfian är den ulven som gäckat oss hittills, ha jag fel är det bara att låna @cirkus s toalett ( för den får man väl låna även om du inte leker med oss längre;):( )
Som sagt nu inväntar jag och ser om ängeln lyckas blocka ulvarnas käk idag, jag tror inte de tar ledarvargen, för de behöver 2 röster för att vara med i matchen alls i lyncherna
Bagaren tror jag med bestämdhet att de inte heller tar
Så kvar är spåraren samt ängeln, och då så då är det bara att BOP ängeln och hoppas det blir rätt;)
Hursom är det kul att det är lite ovisst och långt ifrån säkert hur det ska sluta:)

Ojojoj! Bad Batz Maru har varit framme!
Denna natten hände mycket!
Bad Batz tyckte sig se hur sårbar och lättmanipulerad Mimmy är, något som han omgående drog nytta av.
Egentligen ville inte Mimmy vara med om detta, men eftersom hon fortfarande är svartsjuk på Hello Kitty och desutom blev mutad av Bad Batz med en massa strömming kände hon att det kunde vara värt det.

"Hello Kitty ska inte vara mer framgångsrik än jag!" Tänkte hon för sig själv och drog av sig sina vargkläder och satte sig vid lägerelden.
Bad Batz Maru aka Habina offrade sig denna natten.

tumblr_nb2xszgx6t1rks46io1_500.jpg

Ojojoj! Bad Batz Maru har varit framme!
Denna natten hände mycket!
Bad Batz tyckte sig se hur sårbar och lättmanipulerad Mimmy är, något som han omgående drog nytta av.
Egentligen ville inte Mimmy vara med om detta, men eftersom hon fortfarande är svartsjuk på Hello Kitty och desutom blev mutad av Bad Batz med en massa strömming kände hon att det kunde vara värt det.

"Hello Kitty ska inte vara mer framgångsrik än jag!" Tänkte hon för sig själv och drog av sig sina vargkläder och satte sig vid lägerelden.
Bad Batz Maru aka Habina offrade sig denna natten.

tumblr_nb2xszgx6t1rks46io1_500.jpg

ok
så det var Habina som var den onda som lurade skjortan av mig! :meh::crazy:
då är de frågan om varför de inte räknat ut vem som var ledarvarg?

Men hursom, det bästa som kunde hända för oss goda

och om habina var ulv så känns det som Hjartagna borde vara god, med tanke på att lynchen stoppades!
då finns det bara en möjlig ledarvarg, numera ulvkandidat kvar för mig:sneaky:

ok
så det var Habina som var den onda som lurade skjortan av mig! :meh::crazy:
då är de frågan om varför de inte räknat ut vem som var ledarvarg?

Men hursom, det bästa som kunde hända för oss goda
Tror du fortfarande att det är jag som är ledarvarg? Och i sådana fall röstade på den enda kvarvarande ulven i förra lynchen? I sådana fall få du hälsa @cirkus från mig... ;)
Däremot sätter det dig i en lite fundersam dager, jag trodde att jag förstod var du hörde hemma men om du nu inte gör det så är det konstigt att ingen annan har protesterat.
Att du sen sätter Hjartagna som god för att lynchen stoppades? Vad grundar du det på? LL har väl inte skrivit något som skulle kunna bevisa det?

@fio du hade (nästan) rätt om Habina:D bara att hon redan satt i lyan, så dig ville de ju inte ha kvar;)
Och din käre FT-vän muttrade om sammansvärjning mot dig när hon själv deltog i den!
:rofl:

DL 1

21:02 Blacksmithfarm röstar på Mirtai

21:34 Snurrfian röstar på fio

21:43 Habina röstar på Hjartagna

21:43 Novali01 röstar på Hjartagna

21:49 fio röstar på Habina

21:59 Artline röstar på Snurrfian

21:59 quarter4ever röstar på Habina

DL 2

18:13 Quarter4ever röstar på Mirtai

18:51 Habina röstar på Artline

18:53 Novali01 röstar på bollen__

19:14 Blacksmithfarm röstar på Mirtai

20:53 Hjartagna röstar på Novali01

21:08 Snurrfian röstar på Novali01

21:10 Artline röstar på Novali01

21:15 Mirtai röstar på Novali01

21:24 Novali01ändrar röst till Mirtai

21:26 bollen__ röstar på Mirtai

21:26 Artline ändrar röst till Mirtai

DL 3 21:30

15:52 Habina röstar på Novali01

17:10 Hjartagna röstar på Novali01

20.11 bollen__ röstar på Novali01

20.?? Snurrfian röstar påNovali01

21:20 Novali01 röstar på Snurrfian

21:20 Artline röstar på Novali01

21.27 quarter4ever röstar på Novali01

Novali01: 6

Snurrfian 1

DL 4

21:07 quarter4ever röstar på Artline

21:25 Habina röstar på bollen__

21:27 Artline röstar på Habina

21:27 Hjartagna röstar på Artline

21:27 Snurrfian röstar på Habina

21:29 Habina ändrar röst till Artline

21.29 Artline ändrar röst till bollen__

21.30 Artline ändrar röst till Habina

Artline 3

Habina 2

bollen__ 0

Bsf röstar Mirtai- Mirtai ULVMAT

Snurrfian röstar fio-Novali01 - Novali01 - Habina

Habina röstar Hjartagna- Artline - Novali01 - bollen__ - Artline ULVMAT

Novali01
röstar Hjartagna-
bollen__-Mirtai Lynchad

fio röstar Habina ULVMAT

Artline röstar Snurrfian-
Novali01-Mirtai - Novali01 - Habina -Bollen__ - Habina Lynchad

quarter4ever röstar Habina- Mirtai - Novali01 - Artline

Hjartagna [/B]missar- Novali01 - Novali01 - Artline [/B]

Mirtai-missar- Novali01 Lynchad

Bollen__ -
missar- Mirtai - Novali01 missar-

Tror du fortfarande att det är jag som är ledarvarg? Och i sådana fall röstade på den enda kvarvarande ulven i förra lynchen? I sådana fall få du hälsa @cirkus från mig... ;)
Däremot sätter det dig i en lite fundersam dager, jag trodde att jag förstod var du hörde hemma men om du nu inte gör det så är det konstigt att ingen annan har protesterat.
Att du sen sätter Hjartagna som god för att lynchen stoppades? Vad grundar du det på? LL har väl inte skrivit något som skulle kunna bevisa det?
nä men det verkar ju troligt att lynchen stoppades för att en god roll hade möjligheten att stoppa den mot sig själv?
vad det gäller dig så är jag ytterst misstänksam mot dig, ja:p
Men visst fel kan vi alla ha, det är lätt gjort om man fastnar i ett hjulspår, så tänker nog kolla de andra två lite mera, hjartagna tex kände jag ju som att hon lutade åt att vara ledarvarg innan nattdl medans jag höll habina åt det godare hållet, så det känns som jag ska byta plats på dem för att få mitt pussel ihop.
Sedan att habina varit inne på bollen__, samt även Novali01 röstat på henne med en riktigt dålig röst, gör att jag tror att lyan haft bollen__ på samma goda roll som jag själv satt henne på, bara av ren uteslutningsmetod. Så tror nog de gärna lynchat henne..

DL 1

21:02 Blacksmithfarm röstar på Mirtai

21:34 Snurrfian röstar på fio

21:43 Habina röstar på Hjartagna

21:43 Novali01 röstar på Hjartagna

21:49 fio röstar på Habina

21:59 Artline röstar på Snurrfian

21:59 quarter4ever röstar på Habina

DL 2

18:13 Quarter4ever röstar på Mirtai

18:51 Habina röstar på Artline

18:53 Novali01 röstar på bollen__

19:14 Blacksmithfarm röstar på Mirtai

20:53 Hjartagna röstar på Novali01

21:08 Snurrfian röstar på Novali01

21:10 Artline röstar på Novali01

21:15 Mirtai röstar på Novali01

21:24 Novali01ändrar röst till Mirtai

21:26 bollen__ röstar på Mirtai

21:26 Artline ändrar röst till Mirtai

DL 3 21:30

15:52 Habina röstar på Novali01

17:10 Hjartagna röstar på Novali01

20.11 bollen__ röstar på Novali01

20.?? Snurrfian röstar påNovali01

21:20 Novali01 röstar på Snurrfian

21:20 Artline röstar på Novali01

21.27 quarter4ever röstar på Novali01

Novali01: 6

Snurrfian 1

DL 4

21:07 quarter4ever röstar på Artline

21:25 Habina röstar på bollen__

21:27 Artline röstar på Habina

21:27 Hjartagna röstar på Artline

21:27 Snurrfian röstar på Habina

21:29 Habina ändrar röst till Artline

21.29 Artline ändrar röst till bollen__

21.30 Artline ändrar röst till Habina

Artline 3

Habina 2

bollen__ 0

Bsf röstar Mirtai- Mirtai ULVMAT

Novali01
röstar Hjartagna-
bollen__-Mirtai Lynchad

fio röstar Habina ULVMAT

Artline röstar Snurrfian-
Novali01-Mirtai - Novali01 - Habina -Bollen__ - Habina Lynchad

Hjartagna ]missar- Novali01 - Novali01 - Artline

Mirtai-missar- Novali01 Lynchad

Bollen__ -
missar- Mirtai - Novali01 missar-

ändrade bollen__ till svart och inte röd i habinas röstrad

nä men det verkar ju troligt att lynchen stoppades för att en god roll hade möjligheten att stoppa den mot sig själv?
vad det gäller dig så är jag ytterst misstänksam mot dig, ja:p
Men visst fel kan vi alla ha, det är lätt gjort om man fastnar i ett hjulspår, så tänker nog kolla de andra två lite mera, hjartagna tex kände jag ju som att hon lutade åt att vara ledarvarg innan nattdl medans jag höll habina åt det godare hållet, så det känns som jag ska byta plats på dem för att få mitt pussel ihop.
Sedan att habina varit inne på bollen__, samt även Novali01 röstat på henne med en riktigt dålig röst, gör att jag tror att lyan haft bollen__ på samma goda roll som jag själv satt henne på, bara av ren uteslutningsmetod. Så tror nog de gärna lynchat henne..
Jag tror fortfarande att lynchen stoppades på LL order, inte någon roll, jag tror att hon helt enkelt tyckte att det var synd att någon skulle åka ut när det var så många som missade röstningen.
Om det är så att ledarvargen skulle ha kunnat stoppat en lynch så lutar det väl ännu mer åt att Hjartagna är ledarvargen i och med att det då var lottning mellan henne och Mirtai som var ulv. Och när det dessutom är Hjartagna som lanserar den idén så gör det mig rätt misstänksam.
Så jag förstår inte hur du kan sätta henne så tvärsäkert åt det godare hållet.

Nu är det alltså Q, Snurrfian Bollen och jag själv kvar.

Utifrån hur dl 2 gick och till viss del även dl 3 så har jag Q på en god roll. Facit av DL 4 stärker den tesen så jag tror faktiskt att Q får stanna där.

Då är det två spelare kvar som kan ha den sista onda rollen. Eftersom jag vet att jag själv inte har den.

Både Habina och Novali01 som vi vet var ulvar har lagt var sin röst på Bollen även om bådas sedan har ändrat till en annan spelare. Den enda i övrig som röstat på Bollen är Artline som vi vet var god.
Snurrfian har å andra sidan kommit ända hit i leken utan att få en enda röst på sig.
Vet inte riktigt vart jag vill komma med det, men det är lite intressant.

De båda ulvar som röstade i första DL la båda sina röster på mig och det finns ingen mer röst där. kan det innebära att Bollen ändå var ledarvarg, hon missade att rösta och kunde därför inte gå in och följ ulvarnas exempel?

Å andra sidan hade Snurrfian redan röstat då och skrev sedan inte i tråden förrän på morgonen efter. Så hon kanske helt enkelt inte hann vänta på vad ulvarna skulle rösta på?

så klipper ur de 5 som kvar fram till idag, hur deras röstrader ser ut.

alla vi som är kvar har faktiskt väldigt mycket rött i sin lista!
så just att ha en fin statistik är nog inte ett argument för sin godhet just nu kan jag tycka, för någon av oss.

Hjartagna missar- Novali01 - Novali01 - Artline

Bollen__ -missar- Mirtai - Novali01 missar-

ja alltså hade man bara kollat röststatistik så var det ju ganska uppenbart vart Habina hörde hemma...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka