Matta till transport

Smurfmodesty

Trådstartare
Är det någon här som vet vad en matta till en lemmen på transporten kostar?

Jag har en värmlandsvagn -88 och där mattan ( ej gummi, sånt där matta i nåt syntetmaterial) har blivit lite uppriven. Så jag undrar vad ni som köpt nya har betalt?
Är intresserad av priser både på dom i gummi och i tyg.

:bow:

Betalade ca 2 500 för våran nya i gummi från Trane. Dock behövde man en ny fjäder eftersom den var så mkt tyngre än den förra i textil, alltså + 700 kronor och massor av jobb :crazy: (Vi renoverade baklämmen grundligt).

Varför ska allt vara så dyrt?? :confused: :crazy:
Är så himla glad nu, för lemmen är superlätt att stänga och fälla ner. Behöver inte vara någon hulk och det är himla skönt :)

Jag har precis bytt ut min matta till budget-pris! Köpte 2 st gummimattor på Biltema för 300 kr styck som jag limmade och häftade fast. Får se hur länge det håller, men det blev väldigt bra som det ser ut nu! Tyvärr fick man köpa 2 mattor eftersom storleken inte stämde exakt.

Jag betalade 7-800 för en ny fibermatta till lÄmmen (en lem är en kroppsdel, förlåt ordmärkeriet) på mitt Ume då ingick arbetet.

Liknande trådar

Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
2 453
Senast: Mia_R
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: Amha
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 265
Senast: lizzie
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 828
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka