Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, alltså är jag bra på presenter eller är jag bra på presenter?JA!De fanns ett tag i sånt där flerpack med några olika sorter i (kanske finns fortfarande?). @niphredil (för att hon är världens bästa syster) köpte typ 10-15 såna flerpack och plockade ur alla Persian Earl Grey och lade i en fin teburk till min födelsedag ett år.
![]()
DetsammaJa! Hon är så fin, har sån tur som har just henne som syster.![]()
Du är bra på presenterÄsch, alltså är jag bra på presenter eller är jag bra på presenter?![]()
![]()
När jag var liten fick vi ngn slags choklad till typ Disneydags. Har för mig det var röd förpackning och inuti var det 6 st(?) förpackade chokladbitarna med en disneyfigur i vit choklad omslutet av mjölkchoklad. Minns dem som jättegoda.![]()
Jag saknar också Persian Earl Grey. Merry och Solo (läsk), Makalös, Mjölk-Choko och Kvikk Lunsj (choklad), McBean
Finns ännu!Fazer potatislimpa!
Jaaaa skulle just skriva det. Den rosa gick också ibland men den svarta var bäst!Lakrits puck. Den absolut godaste glassen i varlden. Det ar mojligt att den finns i Sverige, men definitivt inte har.![]()
Jag som absolut inte ska ata mjolkprodukter, Lakrits puck ar nog det enda som ar vart det for att bryta det![]()
![]()
Apelsinisglass med chokladöverdrag, fanns på tidiga åttiotalet. Minns inte vad de hette. Jag var för liten när den försvann.
Pop74![]()