Det var så att jag ångrade det jag skrev.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var så att jag ångrade det jag skrev.
Åk till öststaterna. Där är dom som galna i körsbärssaft.Robinsons (?) körsbärssaft.
Körsbärssaft öht egentligen.
Karl Fazer mjölkchoklad med popcorn!hittade den senast på tax free på Arlanda i juni 2018, bara sett den på tax free. Godaste chokladen jag smakat, men verkar bara vara jag som tyckte det.
Men den går väl att köpa? Bara Kling-glass som är ovanligt att hitta?
Jag har definitivt ätit den efter 80-talet, typ i somras![]()
Ja och jag blir alltid så besviken när man är i affären och ser deras med hasselnöt, den ser lite ut som ett popcornNä, jag med! Älskar den!
Samma här. Ett tag fanns det kvar i ett av de 4pack med olika teer de säljer.Vi har väl alla något favoritlivsmedel som en dag inte gick att hitta längre?
Tänkte att vi kunde sörja favoriter och ge varandra tips om var de kan hittas eller om det finns alternativ som är nästan likadana.
Jag älskade Persian Earl Grey. Jag drack det litervis varje dag, men en dag kunde jag inte längre hitta det i någon butik. Varje gång jag är utomlands letar jag upp matbutiker för att se om det finns. Jag har googlat med ojämna mellanrum för att se om det dykt upp någonstans. Har en endaste påse kvar som jag ska spara till ett speciellt tillfälle.
Blå Bands sötsura sås i pulverform.Vi har väl alla något favoritlivsmedel som en dag inte gick att hitta längre?
Tänkte att vi kunde sörja favoriter och ge varandra tips om var de kan hittas eller om det finns alternativ som är nästan likadana.
Jag älskade Persian Earl Grey. Jag drack det litervis varje dag, men en dag kunde jag inte längre hitta det i någon butik. Varje gång jag är utomlands letar jag upp matbutiker för att se om det finns. Jag har googlat med ojämna mellanrum för att se om det dykt upp någonstans. Har en endaste påse kvar som jag ska spara till ett speciellt tillfälle.
Nocco röda bär
Celsius vilda(?) Bär
Och pinsamt nog älskade jag Loka med chokladsmak![]()
Men nä!!! Så avundsjuk jag blir, bästa smakenNocco röda bär finns på island![]()
ICA Pulled Vego
En kyld sojaprodukt med BBQ sås, bara att värma i micron och därmed smidig och god i tex wraps. Min "efter stallet" favorit som inte blev kvar så länge i sortimentet.
Den här glassen! Finns ingen glass i hela världen som är lika god.
![]()