Matchningsångest!

sätt små bruna detaljer på resten av utrustningen :)! t ex hjälm med brun skärm/ brun hakrem, kavaj med brun krage, schabrak och luva med brun passpoal, brun strass pannband, bruna benskydd/ boots, brunt handtag på spöet osv och resten svart eller blått för ännu mer kontrast. (kanske inte allt ovan nämnda utan kanske kan hålla till 3-4 detaljer ;) )

hade inte kört på hel brun kavaj, brunt schabrak och brun hjälm då jag tycker att det blir väldigt mycket brunt på brunt på ännu mer brunt då.
men att sprida ut detaljerna över hästen blir nog snyggt

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 472
Senast: Thaliaste
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 322
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
802
Senast: miumiu
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 932

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat