Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag önskar man kunde spärra sig. Som på spelbolag.Jag har nog lagt 5 papp minst endast på Foodora och Kavall. Men nu är det slut på det, har raderat foodora iaf !
Edit: kollade nu det är typ 8 lakan fy fan
Nu bor vi så att allt sånt är utom räckhåll - men att titta på senaste månadens restaurangutgifter var lite lätt jobbigt. Inte så oförväntat då vi varit på sommarens utflykter, för att sedan gå in i jobbmode i helgen när andra startar sina.Jag har nog lagt 5 papp minst endast på Foodora och Kavall. Men nu är det slut på det, har raderat foodora iaf !
Edit: kollade nu det är typ 8 lakan fy fan
Jag önskar man kunde spärra sig. Som på spelbolag.
Nu bor vi så att allt sånt är utom räckhåll - men att titta på senaste månadens restaurangutgifter var lite lätt jobbigt. Inte så oförväntat då vi varit på sommarens utflykter, för att sedan gå in i jobbmode i helgen när andra startar sina.
Men då går livsmedelsinköpen ner lite också när andra ska laga maten på beställning…
Exakt så...Varit hängig ett tag och lätt ta till. Men samtidigt, jag har råd att vara lat.Ja det hade nog varit en bra funktion!
Delvis är det för att jag inte orkat gå och handla/laga mat. Men lite dålig planering också och allmänt en dålig vana
Och självklart ingår då allt vi äter som restaurangbesök, fika på stan m.m.För 2 personer mellan 4-5 tusen, någon sällsynt gång upp till 6 tusen. Då ingår toalettpapper och tvättmedel.
Jag har absolut inte råd med det i längden, men ungefär en månad varje år brukar bli ”extrem”. Å andra sidan brukar den ge inspiration till nästan ett helt års kommande matlagning. Plus att mat är det som är allra mest prioriterat av det som kan betraktas som icke absoluta behov, av mig personligen.Exakt så...Varit hängig ett tag och lätt ta till. Men samtidigt, jag har råd att vara lat.
Jag bor litet, shoppar i stort aldrig, detta är min grej. Så jag unnar mig och matglada avkommor och vänner.Jag har absolut inte råd med det i längden, men ungefär en månad varje år brukar bli ”extrem”. Å andra sidan brukar den ge inspiration till nästan ett helt års kommande matlagning. Plus att mat är det som är allra mest prioriterat av det som kan betraktas som icke absoluta behov, av mig personligen.
Svarar mig själv, jag fattar att allla inte har ekonomi, prioriterar mat. Men jag har valt att kunna unna mig "vardagslyx".Egentligen tycker jag att det är ok att unna sig god mat och dryck. Restaurangbefök
Jag bor litet, shoppar i stort aldrig, detta är min grej. Så jag unnar mig och matglada avkommor och vänner.
Svarar mig själv, jag fattar att allla inte har ekonomi, prioriterar mat. Men jag har valt att kunna unna mig "vardagslyx".