Hedinn
Moderator
Är du säker? Jag har massor.Notera att vinet är slut...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du säker? Jag har massor.Notera att vinet är slut...
Är det en miss eller utesluter du att @Snurrfian är ulv? Du tar inte med den möjligheten.För mig blir det här antingen ett sätt att försöka starta ett drev mot någon som du vet är god för att du är ond
Eller så är det för att du tror att bimpo är tjuven och genom att peka mot henne för att framstå som god om hon åker - för att du är ond
Eller så är du god och vet något som vi andra inte vet
Eller så är du helt enkelt en god med en inte helt fenomenal teori
Notera att vinet är slut...
Använda vin i flambering...Har precis fått en express leverans från Barone Ricasoli (men har ingen aning om hur den funkar i matlagning )
Eller att flambera......
Eh nej?! Jag säger ju att det kan vara för att hon är ond?Är det en miss eller utesluter du att @Snurrfian är ulv? Du tar inte med den möjligheten.
Notera att vinet är slut...
Tack,för förtydligandet. Du skrev ut tjuv men inte ulv så jag blev tveksam.Eh nej?! Jag säger ju att det kan vara för att hon är ond?
Nä, du sorterades in bland dem som trodde jag var god och jag avfärdade ju er for now.Du glömde mej
Vin brinner ordentligt dåligt, men med en hel låda kan man ju destillera . Vi lärde oss de på Kemin i 8:anAnvända vin i flambering...
Använd rom, det är gott!
Så tror jag men jag har inga belägg för det alls.Alltså jag kan ändra röst till lobelia om flera tycker det är troligare att hon är ulven och snurrfian är tjuven?