Paddington
Trådstartare
Mycket ondsint och ulvigt av er- men det är väl så LL brukar vara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mycket ondsint och ulvigt av er- men det är väl så LL brukar vara
Habina trodde såklart att idahoe var artline så självklart hon blev ond!
Naaw
Naaw
men om jag som ju "alltid" är ond tyckte ni var onda så måste det ju innebära att ni var goda?
Du behöver vara ond typ 4 lekar till innan du är ikapp mig Det är nästan omöjligt att låtsas vara god när man inte varit det på länge.Själv hade jag dåligt med tid och var lite smått less på att vara ond (4e leken i rad som ond, på en månad... ) men det blev ju kul ändå
4 lekar till, så då har vi varit ond i 12 lekar?Du behöver vara ond typ 4 lekar till innan du är ikapp mig Det är nästan omöjligt att låtsas vara god när man inte varit det på länge.
När du väl blir god så blir jag ond Vi är helt klart ondast!4 lekar till, så då har vi varit ond i 12 lekar?
Jag tänkte "åh jag vill sia @Mammas " för att sen komma på att det är rätt skitdumt om hon är ond och jag måste få fram det på något sätt. Det skulle varit ännu mer uppenbart så det kändes rimligare att sia digÄven om jag fattade att @Killaloe nog siat mig direkt... var inte mycket att göra. Får väl se det positivt, brukar väldigt sällan bli siad