Masterchef (ulvlek)

Enligt det jag snuddat vid innan om att det kan vara en koppling mellan Lobelia o Snurr med tjuv/ulv (även Cirkus är inne på det nu ikväll, jag skrev om det tidigare, minns inte om d va i förmiddags eller igår kväll) så kör jag på att rösta på Lobelia. Fast jag kan va helt fel ute. Men enligt det lilla jag har att gå på..

Lenis röstar på Lobelia

Ok för att samla rösterna och för att jag hoppas att LenaH har lite på fötterna ang bumpo och hennes röst på lobelia igår
Quarter4ever ändrar röst till lobelia

Snurrfian ser enligt min bok ut att har röstat bara på goda och idag så röstar hon på Killa vliket förvånar mig massor. Jag kan vara extremt lurad av Killa, men jag tror om Killa är god så är nog Snurrfian ond. Om hon är tjuv eller ulv (eller god :arghh:) är jag osäker på. Jag lutar åt att ho när tjuv (se min teori nedan)
O_o Nej jag har röstat på Bumpo?

Röstlista:
20:51 Snurrfian röstar på Bumpo
21:07 Killaloe röstar därför på Snurrfian
21:17 LenaH röstar på Lobelia
21:20 quarter4ever röstar på snurrfian
21:25 cirkus röstar på Lobelia
21:26 Lenis röstar på Lobelia
21:26 Quarter4ever ändrar röst till lobelia
21:27 Lobelia röstar på Snurrfian

Lobelia: 4
Snurrfian: 2
Bumpo: 1

Skitsamma - jag tror att bumpo är god också :D
:rofl: Du tycker inte att din teori känns lite vek när du baserar den på att jag röstade på någon helt annan? Att jag röstar på Bumpo kan väl inte komma som någon jätteöverraskning, jag röstade på henne igår och inget har gjort att hon ser godare ut idag.

:rofl: Du tycker inte att din teori känns lite vek när du baserar den på att jag röstade på någon helt annan? Att jag röstar på Bumpo kan väl inte komma som någon jätteöverraskning, jag röstade på henne igår och inget har gjort att hon ser godare ut idag.
Det är dag 4 och fredagkväll - är det någon som orkar teoria sammanhängande då? :p

Det är dag 4 och fredagkväll - är det någon som orkar teoria sammanhängande då? :p

Jag börjar bli sån att jag tycker det är himla svårt att teoria särskilt mkt alls dag 1 & 2 så jag tycker det bara blir roligare ju längre jag får hänga med.. inte nödvändigtvis lättare, men roligare o mer att gå på :) sen är jag ju nykterist för tillfället o har inget liv eftersom jag knappt kan gå så att.. :angel: (detta borde innebära betydligt bättre teorier än jag kläckt ur mig idag inser jag nu :o:D)

Uppdatering!

Lobelia var supernöjd över att ha kommit på det här med flamberad camembert och såg verkligen fram emot att servera den till domarna. Det måste ju bli en succé! Övriga deltagare verkade ju bara springa omkring som yra höns i skafferiet å varken veta ut eller in om de skulle använda rom, vodka eller vin till flamberingen.

Med en perfekt uppläggning går hon stolt fram till visningsbordet, men vad hon missat var att flamberingen skulle ske INNAN serveringen så när alla domare böjer sig sig fram för att inspektera rätten drar hon igång flamberingen!

Lågorna slår upp i ansiktet på domarna, bränner bort deras ögonbrynen samtidigt som brandlarmet börjar ljuda högljutt och alla sprinklers i taket går igång.

Genomdränkta (och sina ögonbryn fattigare) beslutar domarna att Lobelia kickas från Masterchef med omedelbar verkan!!!

Lobelia var ulv!!

Grattis Goda!!!!

Uppdatering!

Lobelia var supernöjd över att ha kommit på det här med flamberad camembert och såg verkligen fram emot att servera den till domarna. Det måste ju bli en succé! Övriga deltagare verkade ju bara springa omkring som yra höns i skafferiet å varken veta ut eller in om de skulle använda rom, vodka eller vin till flamberingen.

Med en perfekt uppläggning går hon stolt fram till visningsbordet, men vad hon missat var att flamberingen skulle ske INNAN serveringen så när alla domare böjer sig sig fram för att inspektera rätten drar hon igång flamberingen!

Lågorna slår upp i ansiktet på domarna, bränner bort deras ögonbrynen samtidigt som brandlarmet börjar ljuda högljutt och alla sprinklers i taket går igång.

Genomdränkta (och sina ögonbryn fattigare) beslutar domarna att Lobelia kickas från Masterchef med omedelbar verkan!!!

Lobelia var ulv!!

Grattis Goda!!!!
Jag valde verkligen rätt dag att vara gästdomare :rofl:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Under gårdagskvällen hände det omöjliga – i samband med ett misslyckat inbrott i Pengabingen där Björnligan försökte sno åt sig några...
45 46 47
Svar
923
· Visningar
42 733
Senast: Mistimed
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar