Måste sälja våran Husky blandning!

S

sandruuuw

Vi måste sälja våran husky blandning=(
Han funkar inte ihop med våran 1åriga dotter, sorgligt nog. Han morrar och nafsar efter henne. Visst är det säkert valp fasoner och svartsjuka men dom får lika mycket uppmärksamhet båda två. Han har ju busat med barn som är från 4 och uppåt och det går hur bra som helst. Inga problem.
Men det är nog bäst att sälja honom innan det kanske händer nåt allvarligare..!
Men det är ju inget roligt.. Annars är han ju världens goaste hund. Hur snäll och lydig som helst!
Det är bara min 1åring han inte funkar med och hon är absolut inte dum mot honom. Det räcker med att hon närmar sej så åker öronen bakåt och han morrar.

Sv: Måste sälja våran Husky blandning!

Hade det varit jag så hade jag nog inte vågat behålla hunden. Vet att man fäster sig vid en hund, men dessa tendenser verkar luriga. Hemskt om nåt skulle hända. Barnet måste ju komma i första hand.

Hade det varit jag så hade jag nog inte vågat behålla hunden. Vet att man fäster sig vid en hund, men dessa tendenser verkar luriga. Hemskt om nåt skulle hända. Barnet måste ju komma i första hand.

Skriver under på det.

Sedan är det ju såklart jättetråkigt.

Det är ett tufft beslut, men det är nog det bästa.
Både för hund och dotter.

Själv fick jag ta det beslutet att låta min hund somna in när jag blev gravid. Stor sorg, men var det enda jag kunde göra tyvärr.

Liknande trådar

Övr. Hund Känner att jag måste få lite input och råd i en svår situation vi är i just nu. Vi (jag och min man) har två hundar, en äldre som är 5...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
9 088
Senast: ako
·
Hundhälsa Vet inte var jag ska börja, kör med anonymt nick, detta börjar bli ohållbart. För att hålla oss anonyma vill jag inte gå ut med ras på...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 409
Senast: soom
·
Övr. Hund Kära Buke! Jag har ett problem som jag skulle behöva vädra/be om råd. Jag har förstått att det här på hund finns en massa erfarna...
2
Svar
37
· Visningar
3 924
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej, Jag är i en fruktansvärt jobbig sits, och jag känner att jag måste omplacera min ena hund. För hennes skull. Jag har 2 hundar...
Svar
9
· Visningar
3 360

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka