Måste man ha slips på nationell hopptävling?

skjona

Trådstartare
Ja,som frågan lyder,är det slipstvång på nationella hopptävlingar?
Flickan har tävlat lite på nationell nivå men har aldrig blivit tillsagd att hon måste ha det.(Hon bär givetvis kavaj,skjorta och säkerhetsväst för övrigt)
Kanske det kravet är borttaget?har försökt lusläsa T.R men hittar inte just det.

Sv: Måste man ha slips på nationell hopptävling?

Både ja och nej, slips krävs till skjorta med traditionell krage (alltså sådan krage som "vanliga" människor använder och som finns på pikétröjor). Men har man en tävlingsskjorta med såndär "ståkrage" eller polotröja så behövs ingen slips :)

Har du lusläst men inte hittat det så har du läst dåligt ;)

Sv: Måste man ha slips på nationell hopptävling?

Ah,tack!!:)Du är väl bättre än jag på att söka information kanske......

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 059
Senast: inverterad
·
Dressyr Ingen kritik mot någon, bara genuint intresserad av orsakerna samt en allmän debatt om hobbysportens konstnader, med utgångspunkt i...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 108
Senast: fio
·
Hoppning Jag har aldrig tävlat på lokal hoppning eller högre, trots att jag tog grönt kort för ett stort antal år sedan :o Nu har ju dessutom en...
2
Svar
24
· Visningar
4 708
Senast: Habina
·
M
Dressyr Hej! Jag har just börjat träna dressyr igen med min lille häst efter flera års uppehåll p.g.a. små barn. Under tiden har jag ridit en...
2
Svar
29
· Visningar
4 189
Senast: Mayara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar