Måste bara få visa våran nya bebis...

Undret

Trådstartare
...föddes 20.30 igår kväll!!! Tyvärr är jag 80 mil fellokaliserad så har inte sett honom i verkligheten men man blir ju kär i bilderna också... så här är han, våran nya fälttävlansstjärna!!!!

hpim0778_1179830435.jpg

hpim0799_1179831167.jpg

hpim0818_1179832183.jpg

hpim0807_1179831613.jpg

hpim0811_1179831962.jpg

Sv: Måste bara få visa våran nya bebis...

Namnförslag? Senaste budet är Qadrat (eller Quadrat) för att han är lika hög som han är lång :smirk:

e: Qalle u:Mamsell (Eminent-Falstaff)

Quadrat är väl perfekt om han är lite 4-kantig??? Tycker jag låter som en hit....:banana:

Haha, kolla in benen bara, inte är det tax-modell på denna inte... :D

"Och här kommer årets stjärnskott och SEGRARE i den ***-iga klassen, Ida Andersson på Quadrat!!!"

Hihi, det låter ju skitbra :banana: :banana:

Grattis till er alla!:banana:

Här kommer hälsning till dig från oss i Karlstad, du glömmer oss väl inte!?

Vi väntar på spänning på vår Chicago Z-bebis, Chantilly kniper....6 dygn över tiden......måtte den komma innan helgen! Åker till Bollnäs och tävlar!

Hoppas du trivs och har det bra, hälsa mamma!

Pernilla

*KL*
Grattis gud va söt :D

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 743
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 602
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 342
Senast: monster1
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar