***Måste bara få skriva av mig***

Sv: ***Måste bara få skriva av mig***

Ja jag håller med om att det var ett jättefint sampspel mellan häst och ryttare. Såg jättefin och mjuk ut, ngt jag strävar efter sj här hemma. Vill också berömma bilderna. Vad har du för kamera? :)

tack :bow:

Jag har en Canon eos 350D, på bilderna använde jag mitt 75-300mm tele objektiv och polariserings filter :)

Vilken vacker häst, ska snart rida på en travare som har hafts skadat ben. Var lyklick över din fina häst <33 :D

Ser avslappnad ut, men är hon så extremt överbyggd som hon ser ut eller är hon bara tung på framdelen på alla bilderna?

Kickan är en supersnygg häst! Utstrålning och snygg men samtidigt söt! :D
Denna bilden tyckte jag bortsett från ryttarens handställning:

15432851.jpg

mjuk och fin trav
15432984.jpg

Den sista gillar jag också, men hon är för låg faktiskt.
Jämför man dessa med bilderna från dag 2 så är det stor skillnad!

Har du inga bilder när hon gör skolor? :)

Vad roligt att din häst har "hittat" en ryttare som hon trivs med! :)

På min förra ridskola hade vi en häst som var efter Messerschmitt, Cyrano Brick hette han. Vet dock inte vart han är idag eller om han ens lever. Han är född 1989 iaf.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 087
Senast: Sassy
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 442
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 887
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund som jag haft i lite drygt ett år nu. Har skrivit om honom förut. Han var 1.5 när han kom till mig. Hade haft...
Svar
4
· Visningar
961
Senast: purity_666
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama