Massa konstiga sidor som säger security alert

H

Henchen

Kommer upp hela tiden och säger att vi borde göra en sökning för farliga filer, jag förstår inte varför? Jag har Norton och det räcker mkt väl! Det kommer upp både i IE och Mozilla. Hur kan man få bort dem?
Tacksam för hjälp!

Sv: Massa konstiga sidor som säger security alert

De popupfönstren ska man akta sig för! Använd en reklam-/popupblockerare.

Jaa, jag har det! Men dom kommer upp ändå, öppnar sig i IE om jag använder MF osv.. Testade att rensa cookies o liknande men det fungerade inte.. Varje gång så säger norton att nåt intrång försöker göras. Går det inte att få bort dem?

Är det någon speciell sida du är inne på när de ploppar upp?
Skulle rekommendera SpyBot, där kan man blockera sånt permanent. Vet inte riktigt hur Northon funkar men det borde gå att blockera det helt därifrån också?...

Neej, kan vara lite olika.. Ja, jag får kolla in lite olika sånt! Tack!

Märkte att min brandvägg var avstängd av någon konstig anledning!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 275
Senast: lizzie
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 805
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 750
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 872
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka