stjarnhimmel
Trådstartare
Nu har nya säsongen börjat.
Någon som vill gissa vilka som döljer sig bakom masken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi gissar på Pia Sundhage och fru kaninNu har nya säsongen börjat.
Aha...Kollar, dålig på att gissa. Sambon gissade Margaux Dietz på ninjan.
Hon har häst. Det tog jag på.Aha...
Kaninen funderade jag Pia Sundhage. Men kanske för lätt med tanke på allt prat om fotboll.
Aha... Jag reagerade på att Brasilien nämndes och hon har tränat landslag där.Hon har häst. Det tog jag på.
Det med men var en artikel för lite sedan i Katrineholms kuriren för ett tag sedan. Pias syster har häst i sparreholm och Pia hade skaffat häst med.Aha... Jag reagerade på att Brasilien nämndes och hon har tränat landslag där.
Vi gissar på Pia Sundhage och fru kanin
När de kom in med röntgenbilderna till trollkarlen tänkte jag på Henke Larsson.
Bra fråga, jag har ingen aning faktiskt.Frågan är om han är så pass bra på att sjunga. Borde man inte hört skånskan även om rösten är ändrad?
Brolin bröt också benet. Fast förstås manchester...Frågan är om han är så pass bra på att sjunga. Borde man inte hört skånskan även om rösten är ändrad?
Karusellen var Anna Lindberg (simhopparen) Anna Lindmarker är journalist.Mina gissningar just nu
Trollkarlen- det är för många ️ spelare men Henrik Larsson
Riddaren- Jonas Björkman
Cyberninjan-Bianca Ingrosso
Fru Kanin- Pia Sundhage
Spelmannen- Jesper Blomqvist
Karusellen- Anna Lindmarker( av med masken)
Jag tror stenhårt på att Bianca Ingrosso är Cyberninjan. Enda jag inte får ihop är katterna, hon har ju hundar.Nu har nya säsongen börjat.
Jaja menade simhoppare Anna. Men skrev fel efternamn sånt händer. Min man bytte till Patrik Andersson på trollkarlen.Karusellen var Anna Lindberg (simhopparen) Anna Lindmarker är journalist.
Men lätt att ta fel på namnen