Maskarna anfaller, hjälp tack!

A

Aip

De senaste dagarna har det börjat välla in konstiga mail med maskar i. Mitt virusprogram varnar och tar bort alla maskangripna filer som bifogas. Men det är väldigt tröttsamt och jag har aldrig fått sådana här konstiga mail tidigare.

Varför får jag det nu och hur ska jag göra för att stoppa dem att komma?

beror på vilka maskar det är och vilket virusprogram du har. De flesta program har en informationsfil om hur du tar bort ett specifikt virus. Ibland måste man ladda hem ett program som tar bort dem.

Gå in i programmets information om viruset och se vad som anges där.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
180
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 543
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 664
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
735
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama