Maskarna anfaller, hjälp tack!

A

Aip

De senaste dagarna har det börjat välla in konstiga mail med maskar i. Mitt virusprogram varnar och tar bort alla maskangripna filer som bifogas. Men det är väldigt tröttsamt och jag har aldrig fått sådana här konstiga mail tidigare.

Varför får jag det nu och hur ska jag göra för att stoppa dem att komma?
 
beror på vilka maskar det är och vilket virusprogram du har. De flesta program har en informationsfil om hur du tar bort ett specifikt virus. Ibland måste man ladda hem ett program som tar bort dem.

Gå in i programmets information om viruset och se vad som anges där.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 685
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
380
Senast: malumbub
·
Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 707
Senast: Oh_really
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 545
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp