Marstallfoder?!

Sv: Marstallfoder?!

Nix, jag kollade det på GG och det var grymt dyrt för just inte så mycket (islandsvarianten). Dessutom stör jag mig på reklam som säger att det är ett uuuutmärkt komplement. :devil:

Fast det är det säkert, om man har ett hö som passar. Fast då är det ju höet som kompletterar :angel:

Provade deras vitaminer. Tror det är tyskt foder. Finns säkert lika bra, mer kända och billigare foder i Sverige.

Jag fick hem en broshyr att läsa och jag tyckte det lät väldigt bra, men som ni säger det är VÄLDIGT dyrt. Över 200 kr ligger det på. Just därför jag undrar om det verkligen funkar.

Liknande trådar

Foder & Strö Någon som har erfarenhet av kollagen- tillskott till häst med ligament- / senskada ? Självklart är hästen under vet uppsyn och nu även...
Svar
0
· Visningar
154
Senast: ako
·
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
570
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Jag fick tips om att testa olja till häst för att underlätta med hullet. Jag började med 1/4 dl rapsolja och ökade till 1 dl/dag. Men...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 019
Senast: skiesabove
·
Foder & Strö Min hästs massör föreslog att jag skulle prova Evolve till henne. Jag är lite kluven efter att ha läst på hemsidan. Så… Vad säger buke...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 949
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • ”Hund” 2005-2010