Sv: Markträning - få hästen att backa
Jag skrev hur tydligt som helst att det är min erfarenhet som gäller, eftersom det är mitt yrke.
I vilken mening har jag skrivit att din häst är ouppfostrad??
När jag skrev att det går in i hjärtat med kritik så menade jag allmänt även mig själv, det är alltid jobbigt med kritik av sina närmsta. Men vilket jag inte gjort utan förklarat varför jag inte accepterar buffande.
Just därför vill jag inte föra en diskussion här eftersom det går förlångt med personangrepp.
Jag orkar inte sitta och skriva långa dialoger och försöker hålla det kortfattat.
Hade man fört en diskussion med tal istället blir det aldrig såhär, inte med mig iallafall.
Du gör konstiga tolkningar om att man skulle ta allt du skriver så personligt, i hjärtat. Jag gör inte det. Inte alls. Jag tycker mest att de principer du driver vore intressanta att begripa. Men jag lyckas inte formulera någon fråga så att du svarar på det jag tycker att jag frågar.
Inte ens om min häst gick omkring på mig hela dagarna, skulle det "gå in i hjärtat" på mig vad du skriver här. Jag funkar inte så. Samma sak om du påstår att min häst är ohyfsad. Varför skulle jag ta åt mig av det, du känner inte mig.
Jag skrev hur tydligt som helst att det är min erfarenhet som gäller, eftersom det är mitt yrke.
I vilken mening har jag skrivit att din häst är ouppfostrad??
När jag skrev att det går in i hjärtat med kritik så menade jag allmänt även mig själv, det är alltid jobbigt med kritik av sina närmsta. Men vilket jag inte gjort utan förklarat varför jag inte accepterar buffande.
Just därför vill jag inte föra en diskussion här eftersom det går förlångt med personangrepp.
Jag orkar inte sitta och skriva långa dialoger och försöker hålla det kortfattat.
Hade man fört en diskussion med tal istället blir det aldrig såhär, inte med mig iallafall.