Märke på benet?

millan10

Trådstartare
Har fått ett ganska stort märke på baksidan av benet. I början var det bara det röda som syntes, men nu börjar det komma blått också. Någon som vet vad det kan vara? Har inte gjort något speciellt idag. Var ute och gick en runda i terräng och när jag kom hem upptäckte jag märket. Har inte skadat mig eller slagit i benet på något sätt.

Inte så bra bild kanske..
e9t9b9.jpg

Har det suttit någon fästing där?

För ett par år sen så hade jag en fästing i knävecket och litet tag efter det så dök det upp en cirkel. Det var dock inte en perfekt cirkel (mera som ett litet e) så därför tänkte jag inte på det, men så dök det upp igen efter någon månad och när jag gick till en läkare så var det tydligt för henom att det var ett fall av borrelia och jag fick medicin. Så det borde vara lätt löst om det är det.

Annars är det kanske någon irriterande växt som råkat komma åt där?

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 905
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 752
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 857
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 844
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar