"Mappen används av en annan person/program"

S

Skuggabaldur

Ibland när jag t ex ska döpa om mappar jag har på skrivbordet (med bilder i) eller slänga dem eller något annat, så kommer det upp en ruta där det står att "du kan inte (exempelvis) slänga mappen för den används av en annan person eller program" osv. Vad sjutton är det för nåt egentligen? För att kunna göra den ändringen jag vill med mappen får jag starta om datorn:confused:. Det är bara nån enstaka mapp då och då, oftast funkar alla utom en. Men det börjar bli irriterande:mad:. Vad gör man åt det och vad beror det på?

Sv: "Mappen används av en annan person/program"

Och vad innebär detta?
Inte bra på datorer:p!

Sv: "Mappen används av en annan person/program"

Alltså på vänstersida kan du få fram en mindre bild så du slipper öppna den större ,om någon av bilderna är trasiga så fattar inte xp det och envisas med att försöka visa dig den därför kan du inte ta bort den eftersom xp använder den

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 287
Senast: lizzie
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 594
Senast: Gunnar
·
B
Kropp & Själ Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
39 209
Senast: cetzyboy
·
Kropp & Själ Min käre far, som jag talade med på julafton och då svarade att allt var bara bra när jag frågade hur det var, åkte in akut till sjukhus...
Svar
11
· Visningar
8 103

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka