L

Lindaaa

jaha... det är väl dags att jag oxå startar en tråd här då!

vilka ska till mantorp i augusti?

jag planerar att rida 100klassen om hästen går bra innan! vilket jag hoppas... :D

:banana:

Sv: Mantorp

Köttbullen är anmäld till 100, men igår morse stod han på betet med två avdragna skor och en tredje som han trampat in sidokappan i hoven. Så vi får väl se hur det blir... :crazy:

Vi åker dit med både ponnyn och hästen. Ponnyn ska gå sin andra deb och förhoppningsvis visa sig från sin bästa sida eftersom hon ska säljas. Hästen ska starta 100 klassen.

Kuligt!

Förhoppningsvis startar dottern 90-klass. :bump:
Om delegaten godkänner ändringarna blir den mindre knixig. :angel:
Om Gud ger oss 50mm regn till slipper jag fylla vattenhindren. :D

Köttbullen är anmäld till 100, men igår morse stod han på betet med två avdragna skor och en tredje som han trampat in sidokappan i hoven. Så vi får väl se hur det blir... :crazy:

Hmm köttbulle igen alltså :angel:

Vad han inte smal och slimmad efter sjukhusbesöket :D

Förhoppningsvis startar dottern 90-klass. :bump:
Om delegaten godkänner ändringarna blir den mindre knixig. :angel:
Om Gud ger oss 50mm regn till slipper jag fylla vattenhindren. :D

om det är lite vatten gör ingenting! :P haha det är det som min häst har problem med. annars hoppar går hon hur bra som helst!

:bump:

Hmm köttbulle igen alltså :angel:

Vad han inte smal och slimmad efter sjukhusbesöket :D

Som Estivuz säger så kommer han alltid vara en köttbulle...är man stor, brun, e. QE (dvs allmänt rund) och älskar mat = köttbulle!

Nää, eftersom sjukhusvistelsen gjorde att det blev plan B istället för en sommar med hoppmeeting, så blev det ju betessläpp istället. Så de där kilona har han snabbt lagt på sig igen. :angel: Men är det inte ALLTID så, att en olycka kommer aldrig ensam. Först koliken, & nu den jäkla intrampade skon. Men han var bättre idag, så jag hoppas fortfarande att vi hinner igång till Mantorp.

*kl*

Finns det andra alternativ (läs billigare) till uppstallning än den som anges i proppen. Vi kommer med minst fem hästar och behöver stå två nätter = 3500 SEK :eek:

Tacksam för hjälp.

Jag kommer också! Planerar att debutera i 100-klass med brunt sto:).

Jag har bokat boxplats med hage för 150 kr:). Bor på samma ställe, total kostnad för två personer (inkl frukost) och en häst 550 kr. Känns helt OK:D
Har ni hittat något?

Nope. Har ingen aning om vart jag ska börja leta. Vet du någon som har iallafall 2 boxar + möjlighet till boende så får du gärna pma mig.

//Sita

...det är inte klokt vad dom tar betalt.:eek:
Det är inte relevant att ta 700:- för 2 nätter/häst...schaa det är ju nästan vad man betalar för hotellrum med bra mycket bättre standard än en box på kanske 3x3 och då ingår frukost. Särskilt på de ställen som INTE har varit tvungna att tex hyra in mobila boxar(det blir ju lite dyrare).

Det handlar bara om att göra sig en redig hacka...annars hade priset varit en nolla mindre exkl strö :mad: stör mig faktiskt!

*kl*

Nu har jag bokat bed & box för 6 hästar och 5 personer till helt överkomligt pris. Finns fortfarande ledigt via tävlingens info sida.

Ses på tävlingarna:banana:

Fortfarande inget regn - suck.
Så det blir nog till att fylla vattenhindret.
Bara 203 anmälda, men vi kommer att köra tävlingen i alla fall. :angel:
Vi är minsann inte som dom där gnälliga skåningarna som ställer in för minsta lilla.
I morgon tänker jag åka och göra terrängen lite snällare, eftersom jag hört att vi får gäster från slättlandet i söder.

Nåja hur är det med geografin...
Styringe ligger i Norrländska Halland. :devil:

Tänker du på Syds så hade det mycket färre starter än vad du har nu :p

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
474
Senast: MiniLi
·
Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
594
Senast: Emiro
·
Trädgård & Växter Snart är vintern här. Dags att börja planera för övervintring av växter! Jag har bland annat citron, banan och pelargoner sin jag vill...
Svar
11
· Visningar
464
Senast: sthu
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
363
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka