Mantorp 26-27 apil!

Camomill_

Trådstartare
Jaa, nu ör ju anmälan stängd. så vilka ska dit? och vilka klasser ska ni rida? :)

Själv ska jag dit och hoppa Debutanten, tänkte starta året med en debutant eftersom den blir 80 cm iår och sen rida lätt på andra tävlingen =)

Sv: Mantorp 26-27 apil!

Jag kommer och startar med dig i debutanten :)

Känns däremot lite smått oinspirerande med snöstorm här i Dalarna, inga vidare bra förutsättningar precis - men det ska nog gå! :idea:

Jennifer ska dit. Hon är anmäld till Lätt men får se om hon ev. byter till Deb. Cinna har varit väldigt tjurig vid banhoppning hittills i år :mad:

haha, nej såklart - jag som läste slarvigt! 0.90 ska det vara! :)

Jag ska också dit rider *stjärnig och 100 :D

Jag förstår det =/
Men här är det iaf fint, förutom regnet som bestämde sig för att komma idag :mad:

ja tar kinda iställe me en lugn start i Lätt

Mantorp? Är det bara vi söder om Jönköping (dit är det tillräckligt långt så här tidigt på säsongen) som ska till Danmark och försvara blå/gult:angel:

Jag längtar så tills det blir helg och det äntligen (!) är dags för FT igen :laugh:

Hoppas vädret håller i sig och håller tummarna för alla bukare ;)

*kl*

Tävlingen (och året) har iaf börjat bra för köttbullen <---. :love: Under 50 straff & max ett ner satte JAG som mål (hård och orättvis, lätt att vara det när man inte är tävlingspilot ;) ) & jag tror fasen det tog skruv för målet uppnåddes! :banana:

Spänningen stiger inför morgondagens terräng...

:)

Hur ligger alla till? Vem leder msv B d-ponny efter dagen? :) nyfiken..

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 105
Senast: zarmino
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 202
Senast: malumbub
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 098
Senast: Juli0a
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 637
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka